نماد سایت مجله خبری دیتاسنتر من

بازگشت حس طمع به بازار ارزهای دیجیتال! رالی گاوی بزرگ شروع شد؟

بازگشت حس طمع به بازار ارزهای دیجیتال! رالی گاوی بزرگ شروع شد؟

بازگشت حس طمع به بازار ارزهای دیجیتال! رالی گاوی بزرگ شروع شد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس داده‌های تاریخی، در اوایل سال میلادی جاری، حس طمع در بین اعضای جامعه کریپتو بسیار بالا بود و در نتیجه همین موضوع، شاهد یک رالی گاوی چند هفته‌ای در این بازار بودیم. با این حال، در ماه‌های اخیر، بازار کریپتو مومنتوم صعودی خود را از دست داده و قیمت رمزارزها یک روند نزولی داشت.

حال، پس از هفته‌ها کاهش قیمت، بازار کریپتو سرانجام به منطقه طمع بازگشته و قیمت ارزهای دیجیتال شروع به بهبود کرده است. اما آیا شرایط فعلی به معنای آغاز دوباره یک بازار گاوی است؟

رشد اخیر قیمت‌ها در بازار کریپتو به انتشار داده‌های شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) که کاهش نرخ تورم در آمریکا را نشان می‌دهد، نسبت داده می‌شود.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

لحظاتی پس از انتشار داده‌های CPI، قیمت بیت کوین شروع به افزایش کرد و به بالای ۶۶ هزار دلار رسید. در زمان نگارش این خبر، بیت کوین با قیمت ۶۶،۱۶۳ دلار معامله می‌شود.

افزایش قیمت بیت کوین به بهبود کل بازارکریپتو کمک کرده؛ زیرا رنگ غالب نقشه حرارتی بازار، سبز است. در همین راستا، ارزش کل بازار با یک رشد ۴٫۷۵ درصدی در بازه روزانه، به ۲٫۳۹ تریلیون دلار افزایش یافته است.

به گفته تحلیلگران، در روزهای آینده ممکن است شاهد آغاز یک روند صعودی جدید برای ارزهای دیجیتال باشیم.

در همین راستا، رائول پال، بنیانگذار و مدیرعامل شرکت RealVision، به «منطقه موز» آتی اشاره کرده که مرحله‌ای از بازار گاوی است. او معتقد است که تنها چند هفته دیگر با منطقه موز فوق‌العاده صعودی فاصله داریم و این مرحله، تا اواسط ماه ژوئن آغاز خواهد شد. پال همچنین ادعا کرده که ارزش بازار تا پایان این چرخه صعودی در سال ۲۰۲۵، چهار برابر خواهد شد.

در این میان، داده‌ها و شواهد تاریخی نیز از پیش‌بینی پال پشتیبانی می‌کنند. با این حال، توجه داشته باشید که پیش‌بینی دقیق حرکت بازار ارزهای دیجیتال، به دلیل ماهیت پرنوسان آن، دشوار است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

خروج از نسخه موبایل