نماد سایت مجله خبری دیتاسنتر من

برداشت ۱ میلیارد دلار بیت‌کوین دیگر از کوین‌بیس! روند نزولی قیمت به پایان رسید؟

برداشت ۱ میلیارد دلار بیت‌کوین دیگر از کوین‌بیس! روند نزولی قیمت به پایان رسید؟

برداشت ۱ میلیارد دلار بیت‌کوین دیگر از کوین‌بیس! روند نزولی قیمت به پایان رسید؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

داده‌های آن‌چین حاکی از آنند که صرافی کوین‌بیس به تازگی خروج مقادیر زیادی از بیت کوین را تجربه کرده است. تحلیلگر پلتفرم کریپتو‌کوانت (CryptoQuant) طی پستی اشاره کرد که کوین‌بیس برای هفتمین بار در سال جاری شاهد خروج گسترده بیت کوین بوده است.

به طور کلی، دارندگان زمانی که قصد نگهداری بلند‌مدت کوین‌های خود را دارند، آن‌ها را از صرافی‌ها خارج می‌کنند. به گفته کارشناسان، این موضوع می‌تواند باعث صعود قیمت دارایی‌ شود.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

نمودار زیر، روند خروج بیت کوین از پلتفرم کوین‌بیس ادونسد (Coinbase Advanced) را نشان می‌دهد.

همانطور که در نمودار بالا مشاهده می‌شود، جریان خروج بیت کوین در روز گذشته افزایش چشمگیری داشته و در مجموع، ۱۶۰۲۱ بیت کوین به ارزش تقریبا یک میلیارد دلار از این پلتفرم خارج شده است. با توجه به مقیاس عظیم این جریان خروجی، احتمالا یکی از موسسات بزرگ مالی در پشت پرده این انتقال قرار دارد.

همانطور که در نمودار نشان داده است، کوین‌بیس تاکنون هفت بار در سال ۲۰۲۴ شاهد خروج بیت کوین در مقیاس مشابه بوده است. برخی از این موارد قبل از افزایش قیمت این ارز دیجیتال به وقوع پیوسته‌اند.

بنابراین، می‌توان تا حدی به تأثیر صعودی آن‌ها توجه کرد. با این حال، سخت است بگوییم که آیا خروجی اخیر هم منجر به افزایش قیمت خواهد شد یا خیر.

شایان ذکر است، برخی تحلیلگران این احتمال را می‌دهند که خروجی اخیر، ممکن است جزئی از نقل و انتقالات داخلی صرافی کوین‌بیس بوده باشد. در این صورت، می‌توان گفت که هیچ تأثیری بر قیمت بیت کوین نخواهد داشت.

قیمت بیت کوین طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایشی بیش از ۷ درصدی به ۶۶۰۵۴ دلار رسیده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

خروج از نسخه موبایل