سرور مجازی
رمز ارز

شیباسواپ به شیباریوم آمد؛ روند قیمت SHIB دوباره صعودی شد!

شیباسواپ به شیباریوم آمد؛ روند قیمت SHIB دوباره صعودی شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شیبا سواپ (ShibaSwap)، صرافی غیرمتمرکز اکوسیستم شیبا اینو، بر روی بلاکچین لایه دو شیباریوم (Shibarium) راه‌اندازی شد. این راه‌اندازی، خبر هیجان‌انگیزی برای جامعه شیبا اینو بوده و موجب افزایش بیش از ۸ درصدی قیمت توکن شیبا (SHIB) در بازه روزانه شده است.

با اینکه شیباریوم در آگوست ۲۰۲۳ راه‌اندازی شد، تاکنون هیچ اپلیکیشن غیرمتمرکز بزرگی به عنوان اپلیکیشن پیشرو، در آن حضور نداشته است.

شیبا سواپ در ابتدا در سال ۲۰۲۱ بر روی شبکه اتریوم راه‌اندازی شد و اکنون انتقال آن به شیباریوم، مزیت بزرگی برای شیباریوم به شمار می‌رود. از جمله این مزایا می‌توان به کارمزدهای تراکنش پایین‌تر و سرعت تراکنش بالاتر اشاره کرد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

طبق اعلام تیم شیبا اینو، کاربران شیبا سواپ می‌توانند استخرهای نقدینگی (LP) جدیدی را بر روی شیباریوم ایجاد کنند. همچنین، امکان جابجایی توکن‌ها بین این شبکه لایه ۲ و اتریوم نیز با استفاده از شیبا سواپ فراهم شده است.

علاوه بر این قابلیت‌های معاملاتی، کاربران می‌توانند بر روی شیبا سواپ، استیکینگ نیز انجام دهند که برای تامین مالی مداوم کل اکوسیستم شیبا ضروری است.

از طرفی، ادغام شیبا سواپ با شیباریوم منجر به انجام تراکنش‌های بیشتر بر روی این شبکه هم خواهد شد. این ویژگی می‌تواند سرعت سوزاندن توکن‌های SHIB را به طور قابل توجهی افزایش دهد.

در زمان نگارش این خبر، قیمت شیبا ۸.۲۸ درصد افزایش یافته و در محدوده ۰.۰۰۰۰۲۵۷ دلار معامله می‌شود. انتشار اخبار مربوط به شیبا سواپ موجب شد که شیبا از وضعیت نزولی خود خارج شود و از پایین‌ترین قیمت ۲۴ ساعته خود یعنی ۰.۰۰۰۰۲۲۸۹ دلار به بالاترین قیمت ۰.۰۰۰۰۲۵۷۳ دلار برسد.breaking-shibaswap-officially-goes-live-on-shibarium-shib-price-set-for-rally

حجم معاملات ۲۴ ساعته این میم کوین هم ۴۲ درصد افزایش یافته و انتظار می‌رود در بلندمدت، شیبا بتواند بالاترین قیمت تاریخی (ATH) خود در ۰.۰۰۰۰۸۸۴۵ دلار را بشکند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا