سرور مجازی
رمز ارز

آربیتروم سیگنال خرید داد! کی بخریم؟

آربیتروم سیگنال خرید داد! کی بخریم؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در حالی که بازار ارزهای دیجیتال در حال گذراندن دوره‌ تثبیت است، شاخص‌های درون زنجیره‌ای آربیتروم (ARB) سیگنال خرید صادر کرده‌اند. با این حال، بررسی عملکرد این توکن در بازه‌ زمانی ۳ روزه، احتمال کاهش بیشتر ارزش آن در کوتاه‌مدت را نشان می‌دهد.

یکی از این شاخص‌هاَ، نسبت ارزش بازار به ارزش تحقق‌یافته (MVRV) است. این نسبت با استفاده از میانگین‌های متحرک ۳۰ روزه و ۳۶۵ روزه محاسبه شده که به ترتیب مقادیر ۳.۵۱- درصد و ۳۱.۷۲- درصد را برای آربیتروم به ثبت رسانده‌اند.

به طور کلی، نسبت MVRV منفی به عنوان یک فرصت خرید تلقی می‌شود؛ زیرا نشان می‌دهد که قیمت فعلی دارایی پایین‌تر از میانگین تاریخی خرید و فروش آن است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

با این حال، به نظر می‌رسد که برخی شاخص‌های دیگر با این سیگنال خرید هم‌خوانی ندارند، برای مثال، شاخص قدرت نسبی (RSI) آربیتروم عدد ۲۹.۷۹ را نشان می‌دهد که پایین‌تر از خط خنثی است. این مقدار پایین، بیانگر تمایل بالای معامله‌گران به فروش توکن‌های خود به جای نگه‌داری یا خرید بیشتر است.arbitrum-arb-flashes-buy-signal-warning

همچنین، جریان نقدینگی چایکین (CMF) آربیتروم که نشان‌دهنده‌ ورود و خروج سرمایه به بازار این توکن است، مقدار ۰.۱۰- را نشان می‌دهد. خروج سرمایه از بازار می‌تواند بر قیمت آربیتروم فشار نزولی وارد کند و باعث کاهش بیشتر ارزش آن شود.

با توجه به این موارد، اگرچه سیگنال خرید از سمت شاخص MVRV آربیتروم صادر شده، اما تحلیلگران احتمال می‌دهند که قیمت این توکن در کوتاه‌مدت، کاهش بیشتری را تجربه کند.

در صورت افزایش فشار فروش، قیمت آربیتروم ممکن است از سطح حمایتی ۰.۹۲ دلار عبور کند و به محدوده‌ ۰.۸۴ دلار برسد. البته اگر گاوها دوباره کنترل بازار را به دست بگیرند، این روند نزولی می‌تواند معکوس شود و قیمت آربیتروم از ۱ دلار فراتر رود.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا