سرور مجازی
رمز ارز

نات‌کوین فردا عرضه می‌شود! کدام صرافی‌های داخلی و خارجی NOT را لیست خواهند کرد؟

نات‌کوین فردا عرضه می‌شود! کدام صرافی‌های داخلی و خارجی NOT را لیست خواهند کرد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، ارز دیجیتال NOT، توکن بازی تلگرامی محبوب نات کوین (Notcoin)، قرار است فردا ۱۶ می ۲۰۲۴ از طریق سرویس لانچ‌پول صرافی بایننس راه‌اندازی شود.
بیش از ۳۵ میلیون عضو جامعه نات کوین مشتاقانه منتظر این اتفاق هستند و با توجه به محبوبیت بالای این پروژه، چندین صرافی ارز دیجیتال معتبر نیز از لیست کردن توکن NOT در روز راه‌اندازی خبر داده‌اند. طبق گزارش‌ها، صرافی‌های بایننس، اوکی‌ایکس و بای‌بیت، از جمله صرافی‌های معتبر جهانی هستند که برای لیست کردن نات کوین آماده می‌شوند. در میان صرافی‌های داخلی نیز، صرافی ارزپلاس برای لیست کردن نات کوین اعلام آمادگی کرده است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

در همین حال، گزارش‌ها حاکی از آنند که کمپین‌های استیکینگ نات کوین در صرافی‌های بایننس و اوکی‌ایکس با استقبال بالایی از سوی کاربران مواجه شده و بیش از ۴ میلیارد توکن NOT (بیش از ۴ درصد از کل عرضه آن) به عنوان پاداش بین کاربران توزیع خواهد شد.
در این میان، بایننس به تنهایی ۳ میلیارد توکن NOT را برای کمپین لانچ‌پول خود در نظر گرفته که اعضای این پلتفرم با اشتیاق فراوان به آن پاسخ داده‌اند. طبق گزارش‌ها، آنها در مجموع بیش از ۱۴ میلیارد دلار بایننس کوین (BNB) و استیبل کوین FDUSD را به منظور دریافت توکن NOT استیک کرده‌اند.
در حال حاضر، گزینه برداشت (Claim) نات کوین در ربات آن فعال شده و کاربران می‌توانند با اتصال کیف پول‌های خود، توکن‌های خود را پس از راه‌اندازی برداشت کنند. لازم به ذکر است، از آنجایی که کیف پول خود تلگرام شروع به اعمال محدودیت‌هایی برای کاربران ایرانی کرده است، استفاده از این کیف پول توصیه نمی‌شود. در عوض، کاربران می‌توانند از کیف‌ پول‌های غیرحضانتی همچون تن‌کیپر (TonKeeper) استفاده کنند.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا