سرور مجازی
رمز ارز

تن‌کوین با ۱۱۸ درصد رشد از بیت‌کوین پیشی گرفت! صعود بیشتر قیمت TON در راه است؟

تن‌کوین با ۱۱۸ درصد رشد از بیت‌کوین پیشی گرفت! صعود بیشتر قیمت TON در راه است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ارز دیجیتال تن کوین (TON) در سال جاری عملکرد فوق‌العاده‌ای را از خود نشان داده و با رشدی ۱۱۸ درصدی، از بیت‌کوین سبقت گرفته است. این جهش قیمتی پس از پیشرفت‌های مثبت در شبکه‌ تن و افزایش تراکنش‌های درون زنجیره‌ای آن رخ داده است.

تحلیلگران، الگوهای معاملاتی خاصی را برای تن کوین پیشنهاد می‌دهند. در همین راستا، سی‌کیو بن (CQ ben)، تحلیلگر شرکت کریپتوکوانت، یکی از روش‌های سرمایه‌گذاری خود در آلت‌ کوین‌ها را شناسایی روندهای مثبت پروژه‌ها با ارزش دلاری و بیت‌کوینی عنوان می‌کند.

وی با توجه به قدرت نسبی تن کوین در برابر بیت‌کوین و اثر شبکه‌ای تلگرام، بر اهمیت این پروژه در روند صعودی بازار ارزهای دیجیتال تأکید کرده است.ton-outperforms-bitcoin-by-118-whats-driving-the-network-

قابل توجه است که از میان شبکه‌های لایه ۱، شبکه تن و بی‌ان‌بی (BNB)، تنها شبکه‌هایی هستند که توانسته‌اند امسال عملکردی بهتر از بیت کوین داشته باشند.

عوامل متعدد دیگری نیز در افزایش قیمت تن کوین نقش داشته‌اند. از جمله‌ این عوامل می‌توان به آغاز مشارکت‌هایی با تلگرام اشاره کرد. پانترا کپیتال (Pantera Capital) نیز بر اساس همین مشارکت‌ها، مبلغی نامعلوم ولی قابل‌توجه را در شبکه‌ تن سرمایه‌گذاری کرده است.

به گفته پانترا، دسترسی گسترده‌ تلگرام با بیش از ۹۰۰ میلیون کاربر و ۳۶.۷ میلیون دانلود ماهانه، پتانسیل تن را برای تبدیل شدن به یک شبکه‌ رمزارزی بزرگ‌تر افزایش می‌دهد.

علاوه بر این، راه‌اندازی ارز دیجیتال جدید نات کوین (NOT) و توزیع رایگان توکن‌های آن نیز به صعود قیمت تن‌کوین کمک کرده است.

این بازی کسب درآمد از طریق بازی که بر بستر تلگرام اجرا می‌شود، با استقبال گسترده‌ای مواجه شده و حدود ۳۴ میلیون کاربر در استخراج این توکن‌ها مشارکت داشته‌اند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا