سرور مجازی
رمز ارز

معامله‌گران کریپتو چشم انتظار گزارش تورم آمریکا؛ ۷۰ هزار BTC انباشت شد!

معامله‌گران کریپتو چشم انتظار گزارش تورم آمریکا؛ ۷۰ هزار BTC انباشت شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با نزدیک شدن به انتشار گزارش تورم آمریکا، شاهد خرید ۷۰ هزار بیت‌کوین توسط سرمایه‌گذاران باتجربه هستیم. این اقدام نشان‌دهنده‌ تغییر استراتژی آنها به سمت ارزهای دیجیتال برای پوشش ریسک در برابر نوسانات احتمالی ناشی از تورم و کاهش ارزش ارزهای فیات است.

این خرید کلان، پس از فروش چشمگیر ۱ میلیون بیت‌کوین در اواخر سال ۲۰۲۳ صورت گرفته که می‌تواند نشانه‌ای از اعتقاد آنها به ارزش پایدار بیت‌کوین، به ویژه با ثبات قیمت آن بالای ۶۰ هزار دلار باشد. investors-buy-bitcoin-btc-us-inflation

شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) آمریکا در ماه مارس ۰.۴ درصد افزایش یافت و در یک سال گذشته به ۳.۵ درصد رسید. این رقم همچنان بالاست و ارزش دلار را نسبت به یک دهه گذشته که نرخ تورم تنها ۰.۸ درصد بود، به میزان قابل توجهی کاهش داده است.

با توجه به این موضوع، احتمال کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو در سال جاری همچنان پایین است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

نیل برگکوئیست (Neil Bergquist)، مدیرعامل کوین‌می (Coinme)، بر جذابیت بیت‌کوین به عنوان ابزاری برای حفظ ارزش در چنین شرایطی تاکید می‌کند. وی برخلاف دلارهای نگهداری شده در بانک، به عرضه محدود و غیرقابل تغییر ۲۱ میلیون واحدی بیت‌کوین اشاره می‌کند که می‌تواند جایگزینی مقاوم در برابر تورم باشد.

انتظار می‌رود تورم هسته‌ آمریکا که هزینه‌های ناپایدارتر مانند غذا و بنزین را حذف می‌کند، به دلیل افزایش هزینه‌های مسکن و خدمات اصلی مانند بیمه و مراقبت‌های پزشکی، همچنان بالا باقی بماند.

همچنین، این احتمال وجود دارد که قیمت‌های بالاتر انرژی ناشی از افزایش قیمت بنزین، به افزایش تورم کمک کند. در نتیجه، بیت‌کوین ممکن است بتواند جایگاه خود را برای مقابله با تورم، در برابر سیستم‌های مالی سنتی، تقویت نماید.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا