سرور مجازی
رمز ارز

پرواز قیمت دوج‌کوین در پی رشد سهام گیم‌استاپ! تاریخ تکرار می‌شود؟

پرواز قیمت دوج‌کوین در پی رشد سهام گیم‌استاپ! تاریخ تکرار می‌شود؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

دوج ‌کوین (DOGE)، اولین و برترین میم‌کوین اکوسیستم ارزهای دیجیتال، با افزایش ۱۰ درصدی قیمت خود در ۲۴ ساعت گذشته، به روند صعودی اخیر بازار میم‌کوین‌ها پیوسته است. این جهش قیمت دوج کوین پس از افزایش ارزش سهام شرکت گیم‌استاپ (GameStop) طی چند ساعت رخ داد.

این افزایش قیمت، دوج کوین را به محدوده ۰.۱۵۱ دلاری رسانده است. با وجود این افزایش، همچنان نگرانی‌هایی در رابطه با روند آتی دوج ‌کوین وجود دارد؛ زیرا پیش از این، قیمت آن تا ۰.۱۳۶ دلار سقوط کرده بود.

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، بازگشت کیت گیل (Keith Gill)، چهره‌ شناخته‌شده‌ حوزه‌ سرمایه‌گذاری به بازار، عاملی برای احیای دوباره‌ رالی گیم‌استاپ و میم کوین‌ها شده است. با این حال، تأثیر بلندمدت این اتفاق بر آلت ‌کوین‌هایی مانند دوج‌ کوین، نامشخص است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

تحلیلگران معتقدند که روند صعودی فعلی برای تأیید سیگنال‌های تکنیکال دوج‌ کوین ضروری است. در این میان، در نمودار ۴ ساعته‌ DOGE/USDT، افزایش قابل‌توجه قیمت به بالاتر از باند بالایی اندیکاتور بولینگر باندز (‌BB) مشاهده می‌شود که به معنای شرایط خرید بیش از حد در بازار و احتمال اصلاح قیمت است.dogecoin-doge-joins-gamestop-induced-rally-with-10-surge

همزمان با این رشد قیمتی، ارزش بازار دوج کوین نیز در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۷ درصد افزایش یافته و این رمزارز با ارزش بازار حدودا ۲۱.۸ میلیارد دلاری خود، باارزش‌ترین میم‌ کوین بازار به شمار می‌رود.

به طور حیرت‌انگیزی، حجم معاملات روزانه دوج کوین هم نزدیک به ۱۶۷ درصد افزایش یافته و به ۲.۰۵ میلیارد دلار رسیده است.

با وجود خوش‌بینی جامعه‌ دوج‌کوین نسبت به آینده‌ این ارز دیجیتال، موارد استفاده‌ آن در دنیای حقیقی محدود است. با این حال، ادغام دوج‌کوین با کسب‌وکارهای ایلان ماسک مانند تسلا (Tesla) و ‌ایکس (X)، می‌تواند زمینه‌ رشد و پذیرش بیشتر این ارز دیجیتال را فراهم سازد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا