سرور مجازی
رمز ارز

صعود قیمت این ۴ آلت‌کوین بدون توجه به رکود بیت کوین می‌تواند ادامه یابد!

صعود قیمت این ۴ آلت‌کوین بدون توجه به رکود بیت کوین می‌تواند ادامه یابد!

فهرست مطالب

  • بیت کوین
  • تن‌کوین
  • رندر
  • پپه
  • آرویو

زمان مطالعه: 5 دقیقه

طی هفته گذشته، بیت کوین (BTC) نتوانست روند بهبودی خود را حفظ کند. این موضوع نشان می‌دهد که خرس‌ها تسلیم نشده‌اند و در زمان افزایش قیمت اقدام به فروش گسترده می‌کنند. به گفته تحلیلگران، هر چه قیمت بیت کوین به سطح ۶۰ هزار دلار نزدیک‌تر شود، احتمال شکست این سطح و شروع روند نزولی افزایش خواهد یافت.

با این حال، تحلیلگران همچنان نسبت به عملکرد قیمت در چرخه پس از هاوینگ خوش‌بین هستند. به گفته تیموتی پترسون، بنیانگذار و مدیر سرمایه‌گذاری شرکت Cane Island Alternative Advisors، قیمت بیت ‌کوین می‌تواند طی ۹ ماه آینده به ۱۷۵ هزار تا ۳۵۰ هزار دلار برسد. وی طی پستی در پلتفرم X هشدار داد که بازار صعودی در ژانویه ۲۰۲۵ به پایان خواهد رسید.

علی‌رغم روند جانبی قیمت بیت کوین، موسسات مالی سنتی در حال اضافه کردن این ارز دیجیتال به سبد دارایی‌های خود هستند. جی‌پی مورگان چیس (JPMorgan Chase) و ولز فارگو (Wells Fargo) اخیرا طی گزارشی از اضافه شدن این ارز دیجیتال به دارایی‌های تحت مدیریت خود خبر داده‌اند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

سوالی که اکنون وجود دارد این است که آیا روند جانبی بیت کوین، موجب افزایش علاقه معامله‌گران به آلت‌کوین‌ها خواهد شد؟ در ادامه، نمودار ۵ ارز دیجیتال را که عملکردی امیدوارکننده از خود نشان‌ داده‌اند، بررسی می‌کنیم.

بیت کوین

گاوها با موفقیت از سطح ۵۹۶۰۰ دلار دفاع کردند، اما نتوانستند قیمت را به بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۶۲۶۵۰ دلار) برسانند.

شیب منفی میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و قرارگیری شاخص قدرت نسبی (RSI) در محدوده منفی، نشان‌دهنده برتری فروشندگان است. اگر حمایت ۵۹۶۰۰ دلار شکسته شود، جفت ارز BTC/USDT کف ۵۶۵۵۲ دلار را دوباره آزمایش خواهد کرد. انتظار می‌رود این سطح خریداران را جذب کند، اما در صورت برتری خرس‌ها، این جفت ارز ممکن است تا سطح ۶۱.۸ درصد فیبوناچی اصلاحی در ۵۴۲۹۸ دلار کاهش یابد.ton-rndr-pepe-and-ar-flash-bullish-signs

اگر گاوها بخواهند از نزول جلوگیری کنند، باید قیمت را بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نگه دارند. در این صورت، این جفت ارز می‌تواند تا ۶۷۲۵۰ دلار افزایش یابد. در صورتی که خریداران بتوانند بر این مقاومت هم غلبه کنند، یک رالی جدید تا ۷۳۷۷۷ دلار آغاز خواهد شد.

تن‌کوین

تن‌کوین (TON) در تلاش است تا بر مقاومت ۷.۲۳ دلار غلبه کند، اما خرس‌ها همچنان به صورت گسترده در حال فعالیت هستند.

تنها نکته مثبت به نفع گاوها این است که آنها اجازه نداده‌اند قیمت زیاد از سطح ۷.۲۳ دلار فاصله بگیرد که این موضوع، احتمال شکست این مقاومت را افزایش داده است. در صورت غلبه بر این مقاومت، جفت ارز TON/USDT می‌تواند تا ۷.۶۷ دلار افزایش یابد.ton-rndr-pepe-and-ar-flash-bullish-signs

از طرفی، مهم‌ترین حمایت در صورت نزول قیمت، خطوط میانگین متحرک هستند. از دست رفتن این حمایت‌ها به این معنی است که قیمت ممکن است به مدت چند روز در محدوده ۴.۷۲ تا ۷.۶۷ دلار به صورت جانبی نوسان کند.

رندر

قیمت رندر (RNDR) در ۵ می، مقاومت میانگین‌های متحرک را شکست و نشان‌داد که فاز اصلاح آن احتمالا رو به اتمام است.

خرس‌ها تلاش می‌کنند تا بهبود قیمت را در نزدیکی مقاومت ۱۲ دلار متوقف کنند، اما گاوها نیز به شدت در حال فعالیت هستند و در زمان افت قیمت اقدام به خرید می‌کنند. خطوط میانگین متحرک یک تقاطع صعودی را تکمیل کرده‌اند و اندیکاتور RSI هم در محدوده مثبت قرار دارد که نشان می‌دهد گاوها کنترل بازار را در اختیار دارند.ton-rndr-pepe-and-ar-flash-bullish-signs

چنانچه قیمت نسبت به سطح فعلی افزایش یابد یا توسط میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۹.۵۹ دلار) حمایت شود، احتمال افزایش قیمت بالای ۱۲ دلار قوت خواهد گرفت. در این صورت، جفت ارز RNDR/USDT ممکن است به ۱۳.۸۳ دلار برسد. این دیدگاه خوش‌بینانه در صورت کاهش قیمت و شکسته شدن حمایت خطوط میانگین متحرک، در کوتاه‌مدت باطل خواهد شد.

پپه

قیمت پپه‌کوین (PEPE) طی چند روز گذشته به طور پیوسته بهبود یافته که نشان‌دهنده خرید پایدار در سطوح پایین‌تر است.

قیمت در این مدت یک الگوی سر و شانه معکوس را تشکیل داده که با شکست و بسته شدن کندل بالای سطح ۰.۰۰۰۰۰۹۲ دلار تکمیل خواهد شد. اگر خریداران قیمت را بالاتر از خط گردن حفظ کنند، جفت ارز PEPE/USDT می‌تواند روند صعودی خود را از سر بگیرد. هدف این الگو، سطح ۰.۰۰۰۰۱۴۵ دلار است.ton-rndr-pepe-and-ar-flash-bullish-signs

خطوط میانگین متحرک احتمالاً به عنوان یک حمایت قوی در هنگام اصلاح قیمت عمل خواهند کرد. در صورت شکسته شدن این حمایت‌ها و در ادامه حمایت ۰.۰۰۰۰۰۶۰ دلار، سناریوی صعودی باطل خواهد شد.

آرویو

آرویو (AR) طی چند روز گذشته و در پی افزایش تقاضا، صعودی تدریجی را تجربه کرده است. شیب مثبت میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۶ دلار) و قرارگیری اندیکاتور RSI بالای سطح ۶۱ نشان می‌دهد که گاوها کنترل بازار را در دست دارند. جفت ارز AR/USDT در حال حاضر می‌تواند تا مقاومت ۴۷.۵۱ دلار صعود کند. اگر گاوها قیمت را به بالای این مقاومت برسانند، احتمالاً یک رالی جدید تا ۵۲ دلار و سپس، تا ۶۸ دلار آغاز خواهد شد.ton-rndr-pepe-and-ar-flash-bullish-signs

در مقابل، چنانچه قیمت کاهش بیابد و حمایت میانگین‌های متحرک را بشکند، این دیدگاه صعودی باطل خواهد شد و خرس‌ها قیمت را به ۲۶.۵ دلار خواهند رساند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا