سرور مجازی
رمز ارز

پیش‌بینی صعود ادامه‌دار تورچین تا پایان ماه می! هدف قیمت RUNE کجاست؟

پیش‌بینی صعود ادامه‌دار تورچین تا پایان ماه می! هدف قیمت RUNE کجاست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت ارز دیجیتال تورچین (RUNE) طی هفته گذشته رشد چشمگیر ۱۰ درصدی را تجربه کرده است. در ۲۹ آوریل، توکن RUNE حدود ۵.۲۲ دلار قیمت داشت.

پس از یک روز تجربه روند جانبی، قیمت RUNE در ۳۰ آوریل و پس از اعلام خبر همکاری سیمبوسیس (Symbiosis) با تورچین، شتاب صعودی بیشتری پیدا کرد. شایان ذکر است طی این همکاری، امکان تبدیل توکن‌های مختلف به بیت کوین در ۲۵ شبکه مختلف فراهم شد.

روند صعودی حاصل از این خبر باعث شد که قیمت RUNE در ۴ می تا ۵.۴۴ دلار صعود کند. تا ۶ می، قیمت این توکن در حدود ۵.۳۶ دلار تثبیت شده بود، اما در ادامه روند صعودی تشدید شد و قیمت به بالای ۶ دلار رسید.

سوالی که اکنون وجود دارد، این است که آیا تورچین روند صعودی خود را حفظ خواهد کرد و گزینه مناسبی برای سرمایه‌گذاری در بلندمدت است یا خیر؟

Ramzarzخرید سریع RUNE!
با یک کلیک تورچین (RUNE) را در ارزپلاس معامله کنید!


خرید RUNE

به عقیده کارشناسان و تحلیلگران، توکن RUNE به رشد خود ادامه خواهد داد و تا پایان ماه می به ۶.۸۵ دلار خواهد رسید. کارشناسان پذیرش بیشتر تورچین به واسطه همکاری اخیر آن را مهم‌ترین عامل ادامه رشد قیمت می‌دانند.

بر اساس داده‌های بازار، قیمت تورچین طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایشی ۴.۶ درصدی به ۶.۱ دلار و ارزش بازار آن به بیش از ۲ میلیارد دلار رسیده است.xrp-thorchain-gain-momentum-while-rebel-satoshi-sets-high-targets

همچنین، حجم معاملات آن با جهشی ۵۶ درصدی به ۳۵۸ میلیون دلار افزایش یافته است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا