سرور مجازی
رمز ارز

هشدار ریزش بیشتر قیمت؛ این ۴ ارز دیجیتال را فعلا نخرید!

هشدار ریزش بیشتر قیمت؛ این ۴ ارز دیجیتال را فعلا نخرید!

فهرست مطالب

  • سویی
  • توکن اوردی
  • استکس
  • سلستیا

زمان مطالعه: 4 دقیقه

با کاهش قیمت بیت کوین به منطقه حمایت ۶۰ هزار دلار، بازار ارزهای دیجیتال با رکود گسترده‌ای مواجه شده و در صورت ادامه فشار فروش، قیمت آلتکوین‌ها ممکن است طی هفته آینده سقوط بیشتری را تجربه کند. علاوه بر این، شاخص ترس و طمع هم از منطقه طمع به منطقه خنثی (۵۶) بازگشته است.

در ادامه، آلتکوین‌هایی که احتمال سقوط قیمت آن‌ها در هفته آینده وجود دارد را بررسی می‌کنیم.

سویی

قیمت سویی (SUI) طی ۲۰ روز گذشته، ۳۰ درصد کاهش یافته است. در پی کاهش اخیر، خطوط میانگین متحرک نمایی ۵۰ و ۲۰۰ روزه در حال ایجاد یک تقاطع مرگ (death cross) هستند.altcoins-might-crash-coming-week

بعلاوه، احتمال صعودی شدن قیمت پس از تشکیل کف دوقلو منتفی به نظر می‌رسد؛ زیرا سطح حمایت ۶۱.۸۰ درصد فیبوناچی و میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه شکسته شده است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

در حال حاضر، سطح حمایت روانی ۱ دلار در معرض خطر قرار دارد و در صورت از دست رفتن آن، قیمت تا سطح ۷۸.۶۰ درصد فیبوناچی در ۰.۷۳ دلار سقوط خواهد کرد.

توکن اوردی

عدم توانایی قیمت در رسیدن به ۱۰۰ دلار در اوایل سال میلادی جاری و سقوط بازار در ماه آوریل، منجر به کاهش شدید قیمت توکن اوردی (ORDI) شده است. قیمت طی روند نزولی خود، حمایت‌های میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه، سطح روانی ۵۰ دلار و سطح ۵۰ درصد فیبوناچی را شکسته است.altcoins-might-crash-coming-week

در حالی که در نمودار ۱ روزه، در آستانه تشکیل یک تقاطع مرگ هستیم، قیمت ORDI تلاش می‌کند تا بالای سطح ۶۱.۸۰ درصد فیبوناچی در ۳۳.۷۴ دلار باقی بماند. در حال حاضر، این آلتکوین پس از افت ۸ درصدی در شب گذشته، با قیمت ۳۶ دلار معامله می‌شود.

با توجه به واگرایی جزئی در شاخص قدرت نسبی (RSI) روزانه، این احتمال وجود دارد که پس از تشکیل الگوی کف دوقلو، قیمت افزایش یابد. با این حال، با تشدید اصلاح، خطر شکسته شدن سطح ۳۳ دلار بیشتر می‌شود. در صورت این شکست، قیمت تا سطح ۷۸.۲۰ درصد فیبوناچی در ۲۰ دلار کاهش خواهد یافت.

استکس

قیمت استکس (STX) در پی سقوط ۴۵ درصدی خود طی ۴۰ روز گذشته، چندین سطح حمایت را شکسته و در حال آزمایش سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه است. در این میان، لازم به ذکر است که سطح ۲ دلار تا کنون به عنوان مانعی در مسیر نزول قیمت عمل کرده است.altcoins-might-crash-coming-week

چنانچه سطح ۲ دلار و میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه نتوانند از قیمت حمایت کند، شاهد سقوط تا ۱.۲۵ دلار یا سطح ۷۸.۶۰ درصد فیبوناچی خواهیم بود.

سلستیا

قیمت سلستیا (TIA) از ماه فوریه تحت تأثیر یک خط روند نزولی بوده و تلاش دارد مومنتوم صعودی خود را بازیابی کند. با این حال، از آنجایی که قیمت حدود ۵۵ درصد کاهش یافته، بازیابی مومنتوم صعودی بسیار چالش‌برانگیز است.altcoins-might-crash-coming-week

قیمت طی نزول خود و پس از شکستن سطح ۵۰ درصد فیبوناچی، حمایتی قوی در ۹ دلار یا سطح ۶۱.۸۰ درصد فیبوناچی پیدا کرده است. با این حال، با افزایش فشار فروش، احتمال شکسته شدن این حمایت‌ هم وجود دارد که در این صورت، قیمت تا ۶ دلار سقوط خواهد کرد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا