سرور مجازی
رمز ارز

کاهش قیمت رندر پس از یک رالی هفتگی! آیا این فقط یک اصلاح موقتی است؟

کاهش قیمت رندر پس از یک رالی هفتگی! آیا این فقط یک اصلاح موقتی است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت توکن رندر (RNDR) پس از یک هفته‌ صعودی و افزایش چشمگیر ۲۷.۳۰ درصدی، امروز با کاهش قیمت روبه‌رو شد.

توکن رندر، ارز دیجیتال بومی شبکه‌ Render، امروز شاهد کاهش قیمت ۶.۱۴ درصدی بود و در زمان نگارش این خبر، در محدوده ۱۰.۷۳ دلار معامله می‌شود.

بررسی دقیق‌تر نشان می‌دهد که فروش حجم عظیمی از رندر به دست یک بازارگردان شناخته‌شده به نام GSR Markets، دلیل اصلی کاهش قیمت است.

Ramzarzخرید سریع RNDR!
با یک کلیک رندر توکن (RNDR) را در ارزپلاس معامله کنید!


خرید RNDR

این بازارگردان ۵۰۰ هزار توکن رندر به ارزش ۵.۵۶ میلیون دلار را به صرافی بایننس منتقل کرده است. با این حال، این بازارگردان همچنان ۵۵۰ هزار توکن رندر به ارزش ۹.۰۷ میلیون دلار در اختیار دارد.render-rndr-price-slips-following-27-rally-here-why

در کنار افت قیمت، شاهد کاهش علاقه‌ سرمایه‌گذاران و فعالیت کمتر بازار نیز هستیم. حجم معاملات ۲۴ ساعته این رمزارز با کاهش ۲۱.۳۵ درصدی به ۴۳۰ میلیون دلار رسیده و ارزش بازار رندر نیز در همین زمان ۶.۳۲ درصد کاهش یافته است و در محدوده ۴.۱۷ میلیارد دلاری قرار دارد. البته باید توجه کرد که این کاهش‌ها با آمار و ارقام کلی بازار همخوانی دارد.

داده‌های Coinglass نشان می‌دهد که میزان سود باز رندر با ۱.۹۹ درصد کاهش به ۱۸۳.۰۹ میلیون دلار رسیده است، در حالی که حجم معاملات مشتقات آن با افت ۶.۴۱ درصدی به ۷۳۴.۱۸ میلیون دلار کاهش یافته است.

از طرفی اندیکاتور قدرت نسبی (RSI) در حدود ۶۵ قرار دارد که نشان می‌دهد این رمزارز هنوز به منطقه اشباع خرید نرسیده و هنوز احتمال افزایش قیمت وجود دارد.

با وجود افت امروز، چشم‌انداز بلندمدت رندر صعودی است. افزایش فعالیت نهنگ‌ها و علاقه به پروژه‌های هوش مصنوعی و پروژه‌های داده‌های کلان، از عوامل تقویت‌کننده‌ این ارز دیجیتال به شمار می‌روند.

از سوی دیگر، با توجه به افزایش قیمت چشمگیر در هفته‌ گذشته، احساس نیاز به اصلاح قیمتی وجود دارد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا