سرور مجازی
رمز ارز

تحلیل تکنیکال و پیش بینی قیمت BNB؛ احتمال صعود تا ۱۰۰۰ دلار؟

تحلیل تکنیکال و پیش بینی قیمت BNB؛ احتمال صعود تا ۱۰۰۰ دلار؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

بازار کریپتو در چند ساعت گذشته نزولی شده و ارزش بیشتر ارزهای دیجیتال از جمله بایننس کوین (BNB) کاهش یافته است. با این حال، این روند ممکن است کوتاه‌مدت باشد؛ زیرا قیمت BNB در حال تکمیل یک الگوی پرچم صعودی است که شکسته شدن آن می‌تواند به صعودی چشمگیر منجر شود.

قیمت بایننس کوین طی ۲۴ ساعت گذشته با کاهشی ۱ درصدی به ۵۸۹.۷ دلار و ارزش بازار آن به ۸۷ میلیارد دلار رسیده است. اما همان‌طور که ذکر شد و تحلیلگر محبوب حوزه کریپتو به نام ورلد‌آف‌چارتز (World Of Charts) نیز به آن اشاره کرد، تثبیت قیمت در داخل الگوی پرچم صعودی موجب امیدواری معامله‌گران شده است.

وی پیش‌بینی می‌کند که در صورت خروج قیمت از این الگو، طی هفته‌های آتی قیمت BNB تا ۱۰۰۰ دلار افزایش یابد. اما در کوتاه‌مدت چه چیزی در انتظار قیمت این ارز دیجیتال است؟

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

طبق تجزیه و تحلیل ای‌ام‌بی‌کریپتو (AMBCrypto) از داده‌های سنتیمنت (Santiment)، شاخص حجم اجتماعی (Social Volume) بایننس کوین همزمان با کاهش قیمت افزایش یافته است.

کاهش قیمت همچنین منجر به کاهش شاخص احساسات وزن‌دار (Weighted Sentiment) شده است که از افزایش احساسات نزولی حکایت دارد.bnb-to-1000-key-patterns-to-watch-out-for

در همین حال، حجم معاملات ۱۴ درصد کاهش یافته است. به طور کلی، کاهش حجم معاملات نشان می‌دهد که روند جاری قیمت احتمالاً ادامه‌دار نخواهد بود. از طرفی نرخ فاندینگ ریت بایننس کوین نیز منفی شده است.

از آنجایی که قیمت هر دارایی تمایل دارد در جهتی متفاوت از روند فاندینگ ریت حرکت کند، به نظر می‌رسد که افزایش قیمت به زودی به وقوع بپیوندد.

شاخص جریان پول (MFI) این توکن در چند روز گذشته روندی جانبی داشته است. شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز روند مشابهی داشته که نشان می‌دهد قیمت در روزهای آتی نوسان قابل‌توجهی نخواهد داشت.

طبق وضعیت باندهای بولینگر، قیمت این توکن در یک منطقه کم‌نوسان قرار دارد؛ به این معنی که احتمال کاهش شدید قیمت وجود ندارد.

نگاهی به نقشه حرارتی لیکوییدیشن این توکن حاکی از آن است میزان لیکویید شدن‌ پوزیشن‌ها نزدیک قیمت ۵۷۳ دلار افزایش خواهد یافت.

بنابراین، اگر خرس‌ها در چند روز آینده به حضور در بازار ادامه دهند، احتمال کاهش قیمت به سطوح قبل از صعود اخیر وجود خواهد داشت.bnb-to-1000-key-patterns-to-watch-out-for

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا