سرور مجازی
رمز ارز

رشد ۱۰۰۰ درصدی پپه در یک سال گذشته! فرصت کسب سود از PEPE هنوز وجود دارد؟

رشد ۱۰۰۰ درصدی پپه در یک سال گذشته! فرصت کسب سود از PEPE هنوز وجود دارد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازار ارزهای دیجیتال پس از رشد قابل‌توجه قیمت‌ها در ابتدای سال، در حال حاضر دوره‌ تثبیت قیمت را تجربه می‌کند. در همین حال، بسیاری از تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که روند صعودی بازار در هفته‌ها و ماه‌های آینده از سر گرفته خواهد شد.

در این میان، سوالی که برای بسیاری از سرمایه‌گذاران پیش آمده، این است که کدام میم‌کوین سود بیشتری به همراه خواهد داشت.

در اواخر ماه فوریه، شاهد افزایش چشمگیر قیمت دوج‌کوین (DOGE)، شیبا اینو (SHIB) و پپه کوین (PEPE) بودیم. اما از آن زمان تاکنون، نوسانات قیمتی این رمزارزها را در بازار شدید بوده است.

در این میان، پپه که در سال ۲۰۲۳ و با الهام از میم اینترنتی معروف «پپه قورباغه» پا به عرصه‌ رمزارزها گذاشت، به دلیل تازگی و محبوبیت روزافزون خود، از پتانسیل قابل توجهی برای افزایش ارزش برخوردار است.

Ramzarzخرید سریع PEPE!
با یک کلیک پپه (PEPE) را در ارزپلاس معامله کنید!


خرید PEPE

 

تحلیل عملکرد اخیر پپه، چشم‌انداز امیدوارکننده‌ای را برای این میم‌کوین ترسیم می‌کند. طی یک سال گذشته، قیمت پپه با رشد خیره‌کننده‌ ۱۰۰۰ درصد مواجه شده است.

این افزایش قابل توجه، علاوه بر جلب توجه سرمایه‌گذاران، پپه را به یکی از ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر تبدیل کرده است. جالب است بدانید که در این بازه، پپه از نظر عملکرد، ۹۵ درصد از رقبای خود و حتی دو ارز دیجیتال پیشرو، یعنی بیت‌کوین و اتریوم را پشت سر گذاشته است.

قیمت فعلی پپه که بالاتر از میانگین متحرک ساده‌ ۲۰۰ روزه (SMA-۲۰۰) آن قرار دارد، نشان‌دهنده‌ احساسات مثبت در بازار و روند صعودی احتمالی این رمزارز است. dogecoin-shibainu-pepe-i

همچنین، عملکرد اخیر این ارز دیجیتال با ثبت ۱۸ روز صعودی از ۳۰ روز گذشته (۶۰ درصد)، بیانگر اعتماد سرمایه‌گذاران و تداوم روند مثبت قیمت آن است. با در نظر گرفتن این عوامل، به نظر می‌رسد پپه آینده‌ درخشانی را پیش روی خود داشته باشد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا