سرور مجازی
رمز ارز

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت پرداخت پلتفرم X (توییتر سابق) با نام ایکس پیمنتس (X Payments LLC) موفق شده است مجوز انتقال پول را در ایالت تنسی دریافت کند. در حال حاضر، این شرکت در 25 ایالت آمریکا مجوز فعالیت دریافت کرده است. با این حال، مجوز این شرکت در 7 ایالت از 32 ایالتی که از آن‌ها درخواست شده، تأیید نشده است.
این پیشرفت نشان‌دهنده تعهد ایکس پیمنتس به تنوع بخشیدن به کسب و کار خود فراتر از تبلیغات دیجیتال است. ایلان ماسک که توییتر را در اکتبر 2022 خریداری کرد، همواره در مورد تغییر ساختار این شبکه به یک اپلیکیشن همه‌کاره، مشابه وی‌چت (WeChat) چین که طیف گسترده‌ای از خدمات را فراتر از پیام‌رسانی ارائه می‌دهد، صحبت کرده است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

در اوایل سال جاری، ایکس پیمنتس مجوز انتقال پول را از ایالت یوتا دریافت کرد و تلاش‌های خود را برای معرفی راه‌حل‌های بانکداری دیجیتال، نه تنها در ایالات متحده بلکه در سطح جهانی نیز افزایش داد. ابتکارات استراتژیک این شرکت با دیدگاه ایلان ماسک مبنی بر ایجاد تحول در بخش مالی و افزایش دسترسی به خدمات بانکی در سراسر جهان، مطابقت دارد.
ایکس پیمنتس با کسب مجوز‌ها و گسترش حضور خود در ایالات مختلف، بر ارائه راه‌حل‌های پرداخت نوآورانه‌ای که نیازهای در حال تکامل مصرف‌کننده را برآورده می‌کنند، تمرکز دارد. کسب مجوزها در مناطق کلیدی نشان‌دهنده گامی مهم در تحقق هدف این شرکت یعنی دموکراتیزه کردن خدمات مالی و تقویت شمول مالی است.
در پاسخ به تحولات اخیر، قیمت دوج کوین به میزان اندکی افزایش یافت و به 0.165 دلار رسید. فعالان بازار انتظار دارند که X در نهایت گزینه پرداخت‌ و کمک‌ مالی در قالب دوج‌کوین را فعال کند. چنین اتفاقی، این میم کوین را به یک عضو کلیدی در حوزه ارزهای دیجیتال تبدیل خواهد کرد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

حتما بخوانید :

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا