سرور مجازی
رمز ارز

افزایش ورودی سرمایه صندوق‌های ETF بیت‌کوین! علت چیست؟

افزایش ورودی سرمایه صندوق‌های ETF بیت‌کوین! علت چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

جریان سرمایه‌ صندوق‌های ETF بیت‌کوین، درست قبل از روز هاوینگ، پس از پنج روز بالأخره مثبت شد. در پی پیش‌بینی افزایش قیمت‌ها پس از رویداد هاوینگ، سرمایه‌گذاران تصمیم به اضافه کردن این دارایی به سبد سرمایه‌گذاری خود گرفته‌اند.

طبق داده‌های پلتفرم فارساید (Farside)، صندوق‌های ETF بیت‌کوین ایالات متحده، پنج روز متوالی بین ۱۲ تا ۱۸ آوریل، جریان خروج سرمایه را به ثبت رساندند.

این موضوع عمدتاً به جریان سرمایه منفی صندوق GBTC شرکت گری‌اسکیل (Grayscale) نسبت داده می‌شود که از زمان تأیید صندوق‌های ETF، همواره در حال تجربه خروج سرمایه بوده است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

با این حال، در ۱۹ آوریل، ۵ مورد از ۱۰ صندوق ETF تأییدشده، جریان ورود سرمایه را ثبت کردند که بر خروجی‌های صندوق GBTC غلبه کرد و باعث جذب ۳۰.۴ میلیون دلار سرمایه به این بخش شد.

خروج‌ سرمایه از صندوق‌های ETF بیت‌کوین به ترتیب متعلق به صندوق GBTC با ۴۵.۸ میلیون دلار و صندوق FBTC شرکت فیدلیتی (Fidelity) با ۱.۸ میلیون دلار بود.

از طرفی صندوق‌های FBTC با ۵۴.۸ میلیون دلار، BITB شرکت بیتوایز (Bitwise) با ۴.۹ میلیون دلار، ARKB شرکت آرک (ARK) با ۱۲.۵ میلیون دلار، BTCO شرکت اینوسکو (Invesco) با ۳.۹ میلیون دلار و EZBC شرکت فرانکلین (Franklin) با ۱.۹ میلیون دلار، بیشترین نقش را در جذب سرمایه به این بخش ایفا کردند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا