سرور مجازی
رمز ارز

فرصتی طلایی برای سرمایه‌گذاران: بیت‌گت توکن در حال فتح قله‌های جدید!

فرصتی طلایی برای سرمایه‌گذاران: بیت‌گت توکن در حال فتح قله‌های جدید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر با نوسانات زیادی روبرو است، اما به نظر می‌رسد که بیت‌گت توکن (BGB) از این روند کلی مستثنی است. قیمت بیت‌گت توکن در ۳۰ روز گذشته با افزایش قابل توجه ۳۹.۰۹ درصدی، اکنون به محدوده به ۱.۲ دلار رسیده است.

این افزایش قیمت در حالی اتفاق افتاده که میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه این رمزارز، ۰.۴۵۸۵۲۱ دلار است که فاصله زیاد ۱۶۰.۰۵ درصدی این میانگین با قیمت فعلی و تسلط روند صعودی را نشان می‌دهد.

Ramzarzخرید سریع BGB!

بیت‌گت توکن در یک ماه گذشته عملکرد درخشانی داشته است. این توکن در ۱۹ روز از ۳۰ روز گذشته روند صعودی داشته که نرخ مثبت قابل‌توجه ۶۳ درصدی را نشان می‌دهد.

این روند مثبت با نقدشوندگی بالای بیت‌گت توکن، بر اساس ارزش کل بازار، همراه شده و شرایط مطلوبی را برای سرمایه‌گذاران ایجاد کرده است.

اکنون حتی با وجود نزدیکی قیمت فعلی به بالاترین حد خود در این دوره، بیت‌گت توکن همچنان انعطاف‌پذیری بالایی در برابر نوسانات بازار نشان می‌دهد.best-cryptocurrencies-to-invest-in-right-now-april-17-mantle-akash-network-bitget-toke

این توکن با رشد تقریبا ۲۰۰ درصدی قیمت خود از ابتدای سال تاکنون، از ۸۰ درصد از ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر، از جمله بیت‌کوین و اتریوم، بهتر عمل کرده است.

این برتری قیمتی در کنار توسعه فعالیت‌های صرافی بیت‌گت، آینده امیدوارکننده‌ای را برای بیت‌گت توکن ترسیم می‌کند. تحلیلگران نیز با این موضوع موافق هستند و پیش‌بینی می‌کنند که هدف بعدی برای این رمزارز، رسیدن به قیمت ۲.۲۰ دلار است.

با توجه به موارد ذکر شده، به نظر می‌رسد بیت‌گت توکن گزینه‌ای جذاب برای سرمایه‌گذاری در بازار پرنوسان ارزهای دیجیتال باشد.

البته فراموش نکنید که هرگونه سرمایه‌گذاری در این بازار با ریسک همراه است و پیش از تصمیم‌گیری نهایی باید تحقیقات بیشتری انجام دهید.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا