سرور مجازی
رمز ارز

ریپل حمایت ۱۵ ماهه را از دست داد! XRP در خطر سقوط به ۰٫۳ دلار؟

ریپل حمایت ۱۵ ماهه را از دست داد! XRP در خطر سقوط به ۰٫۳ دلار؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت ریپل (XRP) پس از یک آخر هفته نزولی که تحت تاثیر تنش‌های ژئوپلیتیکی قرار گرفت، با کاهش ۲۴ درصدی به زیر سطح ۰.۴۹ دلار سقوط کرد. این ریزش باعث شد تا خط حمایتی ۱۵ ماهه شکسته شود و پتانسیل کاهش بیشتر را نشان دهد.

در ۹ ماه گذشته، قیمت ریپل در یک روند خنثی بین دو خط روند همگرا در حال حرکت بوده که نشان‌دهنده عدم تسلط واضح خریداران یا فروشندگان است. با این حال، فروش ناگهانی اخیر در ۱۳ آوریل، قیمت را به زیر خط روند پایینی که از ژانویه ۲۰۲۳ وجود داشت، رساند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

اگر این روند نزولی ادامه یابد، ریپل ممکن است حدود ۱۴.۵ درصد کاهش یابد و دوباره سطح حمایت چند ماهه خود را در محدوده ۰.۴۱۹ دلار آزمایش کند. از دیدگاهی بدبینانه‌تر، اصلاح بیشتر بازار می‌تواند قیمت XRP را به ۰.۳۵ دلار یا حتی ۰.۳ دلار کاهش دهد.whats-next-for-xrp-price-breakdown-of-15-month-support

از طرفی، انتظار می‌رود که رویداد هاوینگ بیت کوین در سال جاری، در حدود ۲۰ آوریل، یعنی تنها چند روز دیگر رخ دهد. از لحاظ تاریخی، هاوینگ‌های بیت کوین منجر به افزایش علاقه در بازار و رشد قیمت‌ها طی ماه‌های بعد شده است.

این رویداد می‌تواند بر ریپل نیز تاثیر بگذارد و باعث شود خریداران این آلت کوین، روند نزولی را معکوس کنند.

در این میان، تحلیل تکنیکال نمودار ریپل از نزولی شدن شیب منحنی میانگین‌های متحرک نمایی (EMA) ۲۰ و ۵۰ روزه خبر می‌دهد که نشانه تسلط فروشندگان بر حرکت این رمزارز است.

از طرفی، شاخص قدرت نسبی (RSI) روزانه بالاتر از آستانه اشباع فروش قرار گرفته و نشان می‌دهد که ممکن است قبل از شروع فشار نزولی، یک رالی جزئی رخ دهد.

در حال حاضر و در این موقعیت، خریداران این فرصت را دارند تا با شکست خط روند نزولی، کنترل این دارایی را دوباره به دست آورند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا