سرور مجازی
رمز ارز

سود ۸ میلیون دلاری شرکت معروف از سرمایه‌گذاری روی این توکن رمزارزی!

سود ۸ میلیون دلاری شرکت معروف از سرمایه‌گذاری روی این توکن رمزارزی!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

دی‌دابلیو‌اف لبز (DWF Labs)، یکی از بازارسازان شناخته‌شده و سرمایه‌گذار سازمانی حوزه ارزهای دیجیتال، از ژوئن ۲۰۲۳ با معامله جسمی‌کوین (JASMY) بیش از ۸ میلیون دلار سود به دست آورده است.

این شرکت، در ابتدا ۷۰۰ میلیون توکن JASMY را در تاریخ ۲۶ ژوئن ۲۰۲۳ از صرافی گیت‌.آی‌او (Gate.io) خریداری و خارج کرد. در آن زمان، توکن جسمی حدود ۰.۰۰۴۴۱۲ دلار قیمت داشت؛ در نتیجه ارزش کل توکن‌ها حدود ۳.۰۹ میلیون دلار بود.

از آن زمان، دی‌دابلیو‌اف لبز، فروش استراتژیک توکن‌های خود را آغاز و ۵۷۹ میلیون توکن JASMY را به صرافی بایننس (Binance) واریز کرده و آنها را به فروش رسانده است

Ramzarzخرید سریع JASMY!
با یک کلیک جسمی (JASMY) را در ارزپلاس معامله کنید!


خرید JASMY

طبق اعلام پلتفرم اسپات‌آن‌چین (SpotOnChain)، این شرکت در حال حاضر ۵.۹۳ میلیون دلار از فروش دارایی‌های خود به دست آورده است و همچنان ۲.۹۶ میلیون دلار توکن JASMY در اختیار دارد.

توکن JASMY در زمان نگارش این خبر، ۰.۰۱۹۲ دلار قیمت دارد. تحلیل تکنیکال نشان می‌دهد که قیمت این توکن در حال تشکیل یک الگوی پرچم گاوی در نمودار روزانه است.

لازم به ذکر است که جسمی‌کوین، یک توکن دیجیتالی از پلتفرم جسمی است که بر امنیت داده‌های اینترنت اشیا و حریم خصوصی کاربران تمرکز دارد.

این پلتفرم از بلاکچین برای اطمینان از کنترل غیرمتمرکز داده استفاده می‌کند و به کاربران فرصت مالکیت و کسب درآمد از داده‌هایشان را می‌دهد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا