سرور مجازی
رمز ارز

پیش‌بینی یک میم سیزن دیگر توسط تحلیلگر معروف: دوج کوین و شیبا غوغا به پا خواهند کرد!

پیش‌بینی یک میم سیزن دیگر توسط تحلیلگر معروف: دوج کوین و شیبا غوغا به پا خواهند کرد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به دنبال افزایش اخیر قیمت بیت کوین، بازار آلت‌کوین‌ها هم حمایت قوی را از سوی خریداران دریافت کرد. در این میان، برخی از تحلیلگران بر این باورند که دو میم کوین برتر بازار، یعنی دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) نیز برای پیوستن به این رالی آماده می‌شوند.

در همین راستا، علی مارتینز، تحلیلگر محبوب، خاطرنشان کرده که اندیکاتور TD Sequential اخیراً سیگنال خرید را در نمودار هفتگی شیبا صادر کرده است.

شایان ذکر است که در دو مورد قبلی، چنین سیگنال‌های صعودی به ترتیب منجر به افزایش ۱۱۸ و ۷۱ درصدی قیمت شیبا شده بودند. با توجه به نادر بودن و دقت این سیگنال‌ها، نظارت دقیق بر عملکرد قیمت SHIB در این مقطع حیاتی است.shib-and-doge-gearing-up-for-uptrend

بر اساس داده‌های بازار، طی هفته گذشته، قیمت شیبا نزدیک به ۸ درصد افزایش یافته، در حالی که بیشتر رمزارزهای برتر دیگر افزایش قیمت دو رقمی را ثبت کرده‌اند. بنابراین، فضای کافی برای رشد بیشتر شیبا هنوز وجود دارد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

مارتینز در ادامه خاطرنشان کرد که همراه با شیبا اینو، دوج کوین نیز برای یک روند صعودی جدید آماده می‌شود. به گفته این تحلیلگر، اندیکاتور TD Sequential در نمودار هفتگی دوج کوین نیز یک سیگنال خرید تولید کرده است.

اگر قیمت دوج کوین بتواند سطوح بالاتر از ۰٫۰۶۲ دلار را حفظ کند، مسیر برای حرکت صعودی این میم کوین به سمت ۰٫۰۷ دلار هموار خواهد شد.shib-and-doge-gearing-up-for-uptrend

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا