سرور مجازی
رمز ارز

آلت‌کوین‌ها هم به جشن بیت کوین پیوستند؛ اتریوم در مسیر ۲ هزار دلاری شدن!

آلت‌کوین‌ها هم به جشن بیت کوین پیوستند؛ اتریوم در مسیر ۲ هزار دلاری شدن!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به دنبال ثبت رکورد سالانه جدید بیت کوین در ۳۵ هزار دلار، بازار گسترده‌تر ارزهای دیجیتال نیز رشد قابل‌توجهی را تجربه کرده و ارزش کل آن، با یک رشد ۷٫۵ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، به ۱٫۲۵ تریلیون دلار رسیده است.
در همین راستا، اتریوم، آلت کوین برتر بازار، روز گذشته ۸ درصد افزایش قیمت داشته و با عبور از سطح ۱،۸۰۰ دلار، اکنون چشم انتظار حرکت بعدی به سمت سطح روانی ۲ هزار دلار است. به این ترتیب، رشد قیمت اتریوم از ابتدای سال تاکنون به بیش از ۵۰ درصد افزایش یافته است.
از طرفی، کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده از دریافت درخواست شرکت گری‌اسکیل برای تبدیل صندوق تراست اتریوم خود (ETHE) به یک صندوق قابل‌معامله در بورس (ETF) اسپات اتریوم خبر داده است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

طبق نمودار تکنیکال، قیمت اتریوم پس از تشکیل الگوی کف دوقلو، به بالاتر از سطح ۱،۷۴۵ دلار رسیده است. اگر معامله‌گران به خرید ادامه دهند، قیمت اتریوم می‌تواند با یک رشد ۱۲ درصدی دیگر، به ۱،۹۵۸ دلار برسد. در این میان، شاخص قدرت نسبی (RSI) اتریوم در حال حاضر در ۷۵ قرار دارد که نشان می‌دهد این رمزارز می‌تواند روند صعودی خود را حفظ کند. وضعیت شاخص جریان پول (MFI) نیز به نفع گاوها است.
عبور از مرز ۲ هزار دلار می‌تواند نقطه عطف مهمی برای گاوهای اتریوم باشد و به عنوان کاتالیزوری برای شروع روند صعودی بعدی عمل کند.
در میان ۱۰ رمزارز برتر بازار، دوج کوین و کاردانو نیز مسیر مشابهی را با اتریوم دنبال کرده‌ و قیمت هر دو ۸ درصد رشد داشته است. قیمت بایننس کوین و ریپل هم هر کدام ۴ درصد افزایش یافته است. در همین حال، قیمت سولانا نسبتا ثابت باقی مانده و به نظر می‌رسد که این رمزارز پس از ثبت سود هفتگی ۳۰ درصد، اکنون در حال ورود به مرحله تثبیت قیمت است.
آلت‌کوین‌ها هم به جشن بیت کوین پیوستند؛ اتریوم در مسیر ۲ هزار دلاری شدن!

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا