سرور مجازی
رمز ارز

ضرر چند میلیون دلاری نهنگ بزرگ اتریوم با وجود رشد بازار! اشتباه کار کجا بود؟

ضرر چند میلیون دلاری نهنگ بزرگ اتریوم با وجود رشد بازار! اشتباه کار کجا بود؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش پلتفرم Lookonchain، یک نهنگ بزرگ اتریوم پس از انجام حرکات اشتباه، متحمل ضرر قابل‌توجهی شده است. طبق گزارش‌ها، این نهنگ سال گذشته و زمانی که اتریوم در محدود ۲،۸۳۰ دلار معامله می‌شد، ۴،۸۹۲ واحد ETH را به قیمت ۱۳٫۸۴ میلیون دلار خریداری کرد.
با این حال، این نهنگ پس از ماه‌ها، دچار وحشت شد و به این فکر افتاد که جلوی ضررهای بیشتر را بگیرد و در نتیجه، روز گذشته تصمیم به فروش گرفت. بنابراین، این نهنگ ۴،۲۷۴ ETH به ارزش بیش از ۶٫۸۵ میلیون دلار را به صرافی بایننس واریز کرد و متحمل یک ضرر ۵٫۲۴ میلیون دلاری شد.
تصمیم‌گیری این نهنگ برای فروش ذخایر خود، با افزایش شدید قیمت ETH در ۲۴ ساعت گذشته همزمان شد، بنابراین، در کل اشتباه بود. در واقع، این نهنگ می‌توانست با بهره‌مندی از افزایش اخیر قیمت، ضرر و زیان خود را به حداقل برساند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

نهنگ مذکور اشتباهات دیگری را نیز انجام داد که منجر به ضرر شد. به گزارش Lookonchain، این نهنگ ۳،۷۰۵ واحد stETH را با ۳،۵۳۶ واحد ETH مبادله کرد و در نتیجه، ۱۶۹ اتریوم از دست داد.
در ۲۴ ساعت گذشته، ETHهای غیرفعال دیگری نیز پس از مدت‌ها جابه‌جا شدند. به گزارش شرکت PeckShield، یکی از شرکت‌کنندگان در عرضه اولیه کوین (ICO) اتریوم که به مدت هشت سال غیرفعال بود، روز گذشته فعال شد و بیش از ۲ هزار ETH را جابه‌جا کرد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا