سرور مجازی
رمز ارز

افزایش علاقه سرمایه‌گذاران خرد و سازمانی به سولانا؛ قیمت دوباره صعودی شد!

افزایش علاقه سرمایه‌گذاران خرد و سازمانی به سولانا؛ قیمت دوباره صعودی شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

سولانا (SOL) که اغلب به خاطر فناوری و بلاکچین نوآورانه خود مورد ستایش قرار می‌گیرد، طی ۲۴ ساعت گذشته افزایش خیره‌کننده ۳۷ درصدی حجم معاملات را تجربه کرده است.

این افزایش در پی سقوط قیمت هفته گذشته رخ داده و نشان‌دهنده افزایش قابل توجه احساسات صعودی در مورد این ارز دیجیتال است.

در زمان نگارش این خبر، قیمت سولانا طی ۲۴ ساعت گذشته با رشدی ۵ درصدی به ۱۵۳.۹۰ دلار و ارزش بازار آن به ۶۸.۸ میلیارد دلار رسیده است. این ارز دیجیتال طی هفته گذشته هم، ۱۳.۶ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

عوامل متعددی می‌توانند در افزایش اخیر قیمت سولانا نقش داشته باشند. یکی از عوامل کلیدی، احساسات کلی بازار است که به نظر می‌رسد پس از رکود اخیر، بار دیگر صعودی شده است.

در پی بهبود احساسات، سرمایه‌گذاران به دنبال پروژه‌های امیدوارکننده با پایه‌های قوی هستند، لذا اکوسیستم قوی سولانا به گزینه‌ای جذاب برای آن‌ها تبدیل شده است.

علاوه بر این، داده‌های کوین‌گلس (CoinGlass) نشان می‌دهند که حجم معاملات ۲۴ ساعته سولانا به ۵.۰۱ میلیارد دلار افزایش یافته است. این موضوع، افزایش علاقه سرمایه‌گذاران خرد و سازمانی به توکن SOL را نشان می‌دهد.

یکی دیگر از شاخص‌های قابل توجه، شاخص سود باز SOL است که با افزایش قابل توجه ۴.۸۶ درصدی به ۱.۸۹ میلیارد دلار رسیده است. افزایش سود باز اغلب نشان‌دهنده مشارکت رو به رشد در بازار است و می‌تواند به عنوان یک سیگنال صعودی برای قیمت دارایی تفسیر شود.

به نظر می‌رسد سولانا به واسطه فناوری نوآورانه، پشتیبانی قوی جامعه و افزایش اخیر حجم معاملات خود، آماده است تا از علاقه روزافزون به فناوری بلاکچین و امور مالی غیرمتمرکز بهره ببرد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا