سرور مجازی
رمز ارز

پیروزی تاریخی ریپل و صنعت کریپتو: کمیسیون SEC شکایت خود علیه مدیران ریپل را پس گرفت!

پیروزی تاریخی ریپل و صنعت کریپتو: کمیسیون SEC شکایت خود علیه مدیران ریپل را پس گرفت!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در اقدامی غیرمنتظره، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) از شکایت تقریبا ۳ ساله خود علیه برد گارلینگهاوس و کریس لارسن، مدیران ارشد شرکت بلاکچین ریپل، صرف‌نظر کرد. به این ترتیب، ادعاهای کمیسیون SEC علیه متهمان، مبنی بر کمک و مشارکت در نقض قانون اوراق بهادار، به طور کامل کنار گذاشته می‌شود.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

به دنبال انتشار این خبر، قیمت ارز دیجیتال ریپل (XRP) رشد قابل‌توجهی داشته است. در زمان نگارش این خبر، ریپل در محدوده قیمتی ۰٫۵۱۲ دلار معامله می‌شود که در ۲۴ ساعت گذشته، نزدیک به ۶ درصد افزایش یافته است. در حالی که این رشد قیمتی در مقایسه با آنچه که پس از حکم قاضی آنالیسا تورس در ۱۳ جولای مشاهده شد، ملایم‌تر به نظر می‌رسد، اما گاوهای XRP به طور قابل‌توجهی حجم معاملات خود را افزایش داده‌اند. بر اساس داده‌های درون زنجیره‌ای، حجم معاملات ریپل در ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۱۲۰ درصد افزایش یافته است.
پیروزی تاریخی ریپل و صنعت کریپتو: کمیسیون SEC شکایت خود علیه مدیران ریپل را پس گرفت!به این ترتیب، XRP در حال حاضر هیچ محدودیت قانونی در ایالات متحده نداشته و به همین دلیل، هیچ مانعی هم برای رشد آن وجود ندارد. این ارز دیجیتال به ویژه تنها آلت کوین در ایالات متحده است که وضوح نظارتی آن از طریق یک دعوای قضایی طولانی‌مدت تضمین شده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا