سرور مجازی
رمز ارز

تحلیلگر معروف: بازار خرسی آلت کوین‌ها رو به پایان است!

تحلیلگر معروف: بازار خرسی آلت کوین‌ها رو به پایان است!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مایکل ون د پوپ (Michaël van de Poppe)، تحلیلگر برجسته بازار ارزهای دیجیتال، معتقد است که علی‌رغم عملکرد ضعیف آلت کوین‌ها در مقایسه با بیت کوین (BTC)، ممکن است زمان خوبی برای بررسی آلت کوین‌ها باشد.

او می‌گوید که بازار نزولی آلت کوین‌ها پس از یک دوره طولانی که نزدیک به ۲۹ ماه به طول انجامیده، اکنون در مراحل پایانی است.

به گفته این تحلیلگر، عوامل متعددی در این چرخش بالقوه می‌توانند نقش داشته باشند. رویداد نصف شدن پاداش استخراج (هاوینگ) بیت کوین و تصویب احتمالی صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین از این دسته عوامل هستند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

از طرفی، مسائل ژئوپلیتیکی اخیرا باعث افزایش قابل‌توجه قیمت طلا شده‌اند که این امر نیز می‌تواند افزایش قیمت بیت کوین را به همراه داشته باشد.

در حالی که بیت کوین از لحاظ تاریخی انتخاب اصلی سرمایه‌گذاران بوده است، در هفته‌های اخیر شاهد بوده‌ایم که برخی از آلت کوین‌های برتر مانند سولانا (SOL) و چین لینک (LINK) حرکت‌های قابل توجهی انجام داده‌ و توجه بازار را به خود جلب کرده‌اند.

اما در این بین، اتریوم (ETH) با چالش‌هایی روبه‌رو شده است، به‌ویژه پس از اینکه ETFهای آتی اتریوم نتوانستند انتظارات سرمایه‌گذاران را برآورده کنند.

پوپ معتقد است که احساسات کنونی حاکم در بازار، یک رکود عمده را پیش‌بینی می‌کند، مشابه آنچه در سال ۲۰۱۹ رخ داد.

با این حال، او خاطرنشان می‌کند که الگوهای تاریخی همیشه تکرار نمی‌شوند و ما باید سناریویی مانند سال‌های ۲۰۱۵/۲۰۱۶ را در نظر بگیریم که بازار به آرامی و با در نظر گرفتن هاوینگ بیت کوین شروع به رشد کرد و هرگز به عقب نگاه نکرد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا