سرور مجازی
رمز ارز

انباشت مقادیر عظیمی تتر در کیف‌پول‌های بزرگ! قیمت بیت کوین به ‌زودی افزایش می‌یابد؟

انباشت مقادیر عظیمی تتر در کیف‌پول‌های بزرگ! قیمت بیت کوین به ‌زودی افزایش می‌یابد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

علی‌رغم کاهش اخیر قیمت بیت کوین پس از رد شایعات مربوط به تأیید صندوق قابل‌معامله در بورس (ETF) اسپات، این ارز دیجیتال همچنان در مقایسه با بقیه رمزارزهای بازار، عملکرد قوی‌ای دارد.

در زمان نگارش این خبر، بیت کوین در محدوده قیمتی ۲۸،۵۰۰ دلار معامله می‌شود که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، نزدیک به ۰٫۵ درصد رشد دارد.

در همین حال، با توجه به انباشت تتر (USDT) توسط کیف پول‌های بزرگ، قیمت بیت کوین احتمالاً افزایش بیشتری خواهد داشت.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

به گزارش پلتفرم تحلیلی Santiment، ۱۰ کیف پول بزرگ تتر در مجموع ۲۵ درصد از کل عرضه USDT را در اختیار دارند و حجم تراکنش‌های درون زنجیره‌ای این استیبل کوین نیز به اوج خود در دو ماه گذشته رسیده است.huge-usdt-accumulation-by-largest-tether-wallets-bitcoin-price-spike-soonعلاوه بر این، تتر شاهد افزایش فعالیت‌های درون زنجیره‌ای است که با افزایش آدرس‌های فعال به بالاترین سطح سه ماهه مشخص شده است. این امر عمدتاً ناشی از افزایش سپرده‌ها در صرافی‌های مختلف بوده است. در همان زمان، نهنگ‌های بیت کوین نیز به شدت در حال انباشت بوده‌اند.

افزایش انباشت USDT نشانه مثبتی برای بیت کوین و بازار ارزهای دیجیتال است؛ چون اساساً افزایش ظرفیت خرید سرمایه‌گذاران را نشان می‌دهد.

در همین راستا، Crypto Researcher، تحلیلگر محبوب کریپتو، در اظهارات اخیر خود گفته که از لحاظ تاریخی، به ازای هر ۲ میلیارد دلار ورودی USDT، قیمت بیت کوین ۴ درصد افزایش می‌یابد.

بنابراین، اگر بازار ETF شاهد تزریق سرمایه ۱۶ میلیارد دلاری باشد، قیمت بیت کوین به طور بالقوه می‌تواند به بالای ۳۷،۵۰۰ دلار برسد.

به گفته تحلیلگران، رویدادهای اخیر، تقاضای بالای سرمایه‌گذاران را در صورت ورود ETF اسپات بیت کوین به بازار، برجسته می‌کنند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا