سرور مجازی
رمز ارز

انباشت میلیون‌ها چین لینک توسط نهنگ‌ها؛ آیا LINK می‌تواند رکورد سالانه جدیدی ثبت کند؟

انباشت میلیون‌ها چین لینک توسط نهنگ‌ها؛ آیا LINK می‌تواند رکورد سالانه جدیدی ثبت کند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پس از یک رالی قوی در ابتدای ماه، قیمت ارز دیجیتال چین لینک (LINK) کمی تحت نوسانات نزولی قرار گرفته است. در زمان نگارش این خبر، چین لینک در محدوده ۷٫۵ دلار معامله می‌شود.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

علی‌رغم فشار فروش نزولی، نهنگ‌های چین لینک در هفته گذشته همچنان در حال انباشت LINK بوده‌اند. به گزارش پلتفرم تحلیلی Santiment، در این بازه، کیف پول‌های با موجودی ۱۰۰ هزار تا ۱ میلیون LINK، در مجموع ۵٫۱۲ میلیون کوین دیگر به ارزش تقریبی ۳۸٫۵ میلیون دلار را به ذخایر خود اضافه کرده‌اند. این انباشت قابل‌توجه توسط سرمایه‌گذاران بزرگ‌تر، اهمیت بیشتری نسبت به برداشت سود توسط معامله‌گران خرد دارد.

انباشت میلیون‌ها چین لینک توسط نهنگ‌ها؛ آیا LINK می‌تواند رکورد سالانه جدیدی ثبت کند؟

در همین حال، نسبت حجم معاملات درون زنجیره‌ای نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران خرد پیوسته در تلاش برای سرمایه‌گذاری در شرایط مطلوب بازار بوده‌اند. در واقع، زمانی که قیمت چین لینک افزایش می‌یابد، آنها تمایل دارند که با حرکت دادن کوین‌های خود به سرعت وارد عمل شوند.

پیش‌بینی قیمت چین لینک

در حال حاضر، چین لینک در سطح ۷٫۴ دلار به حمایت رسیده که از سقوط بیشتر آن به ۷ دلار (میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه) جلوگیری می‌کند. حفظ این سطح حمایتی برای بازیابی قیمت LINK تا ۸٫۰۱ دلار بسیار مهم است.

نمودار قیمت یک روزه قیمت چین لینک.
نمودار قیمت یک روزه قیمت چین لینک.

در این میان، شاخص قدرت نسبی (RSI) از خط خنثی در ۵۰ به سمت بالا بازگشته که نشان‌دهنده حرکت صعودی است. این حرکت پتانسیل این را دارد که قیمت را به سمت ۸٫۰۱ دلار سوق دهد و آن را به سطح مقاومت قابل‌توجه بعدی در ۸٫۳۸ دلار نزدیک کند. با این حال، اگر LINK نتواند خط حمایتی خود را حفظ کند، این سناریوی صعودی ممکن است باطل شود. در این صورت، احتمال آزمایش دوباره حمایت ۶٫۹۱ دلاری وجود دارد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا