سرور مجازی
رمز ارز

بنیاد سولانا به مرکز رمزارزی دوبی پیوست!

بنیاد سولانا به مرکز رمزارزی دوبی پیوست!

زمان مطالعه: دقیقه

بنیاد سولانا به شریکی برای مرکز چند منظوره مبادله کالای دوبی یا DMCC، یکی از مناطق آزاد اقتصادی در امارات متحده عربی تبدیل شده است.
بر اساس اطلاعیه‌ای که در تاریخ ۱۵ اکتبر منتشر شد، سولانا از پلتفرم بلاکچینی خود برای پشتیبانی فنی و توسعه تجاری هر عضو رمزارزی مرکز DMCC استفاده خواهد کرد. این شرکت همچنین وبینارها و دوره‌های آموزشی را در مورد موضوعات مختلف وب ۳ ارائه کرده و برنامه‌های کمک مالی خود را هم به این مرکز گسترش خواهد داد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

به گفته احمد بن سلیم، مدیرعامل این مرکز، شرکای فعلی و پروژه‌های مستقر در شبکه سولانا نیز به نوبه خود از امتیازات ویژه‌ای در DMCC برخوردار خواهند شد.
از دیگر شرکای اکوسیستم رمزارزی DMCC می‌توان به صرافی بای بیت (Bybit)، بازارساز دارایی‌های دیجیتال DWF Labs، صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر Brinc و چند نهاد دیگر، اشاره کرد.
همراه با بازار جهانی ابوظبی و واحه سیلیکون اوسیس دوبی، DMCC یکی از سه منطقه آزاد اقتصادی است که برای تقویت فضای سرمایه‌گذاری در امارات متحده عربی ایجاد شده است.
از طرفی، تا سپتامبر ۲۰۲۳، سولانا با ۳۵۹ میلیون دلار دارایی‌ قفل‌شده در شبکه خود، رتبه دهم جهانی را به خود اختصاص داده بود.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا