سرور مجازی
رمز ارز

بیت کوین در تلاش برای صعود به کانال ۲۸ هزار دلار؛ علت اصلی رشد بازار چیست؟

بیت کوین در تلاش برای صعود به کانال ۲۸ هزار دلار؛ علت اصلی رشد بازار چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس داده‌های بازار، قیمت بیت کوین (BTC) صبح روز دوشنبه حدود ۴٫۵ درصد جهش کرد؛ زیرا امیدها برای تأیید و راه‌اندازی اولین صندوق قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین در ایالات متحده طی ماه‌های آینده، افزایش یافته است.
در زمان نگارش این خبر، بیت کوین در محدوده قیمتی ۲۷،۸۸۰ دلار معامله می‌شود و تمام ضررهای هفته گذشته خود را جبران کرده است. به نظر می‌رسد که این رشد قیمتی، ادامه واکنش روز جمعه بازار به تصمیم اخیر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، مبنی بر عدم درخواست تجدیدنظر نسبت به حکم دادگاه در مورد پرونده‌ شرکت گری اسکیل (Grayscale) باشد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، به گفته یکی از افراد مطلع، کمیسیون SEC ظاهراً در مورد تصمیم دادگاه درباره تبدیل صندوق تراست بیت کوین (GBTC) شرکت گری اسکیل به یک صندوق قابل معامله در بورس اسپات، اعتراض نخواهد کرد و این امر، احتمالاً مسیر را برای تصویب اولین ETF اسپات بیت کوین در این کشور، هموار می‌کند. همین موضوع، باعث افزایش خوش‌بینی‌ها در بازار شده و قیمت بیت کوین را به نزدیکی سطح ۲۸ هزار دلار سوق داده است.
به دنبال بیت کوین، سایر ارزهای دیجیتال بازار نیز اکثرا شاهد افزایش قیمت خود هستند و در نتیجه، ارزش کلی بازار با یک رشد ۲٫۶ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، به ۱٫۰۸ تریلیون دلار رسیده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا