سرور مجازی
رمز ارز

از تنش‌های ژئوپلیتیکی تا اقتصاد نامطمئن آمریکا؛ میلیاردر معروف از علاقه‌اش به بیت کوین می‌گوید!

از تنش‌های ژئوپلیتیکی تا اقتصاد نامطمئن آمریکا؛ میلیاردر معروف از علاقه‌اش به بیت کوین می‌گوید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پال تودور جونز (Paul Tudor Jones)، سرمایه‌گذار و میلیاردر معروف، در اظهارات اخیر خود گفت که ترکیب افزایش تنش‌های ژئوپلیتیکی و سطح بدهی دولت ایالات متحده، مالکیت سهام را دشوار می‌کند، اما بیت کوین و طلا گزینه‌های جذابی هستند.
جونز گفت:

این ممکن است تهدیدکننده‌ترین محیط ژئوپلیتیکی باشد که من تا به حال دیده‌ام.

او همچنین موقعیت مالی ایالات متحده را مورد توجه قرار داد و آن را ضعیف‌ترین وضعیت، حداقل از زمان جنگ جهانی دوم توصیف کرد.
وی افزود، همان‌طور که هزینه‌های بهره در ایالات متحده افزایش می‌یابد، شما در یک دور باطل قرار می‌گیرید، جایی که نرخ‌های بهره بالاتر باعث افزایش هزینه‌های تأمین مالی می‌شود، باعث انتشار بیشتر بدهی می‌شود، که این موضوع هم به نوبه خود، باعث نرخ‌های بالاتر می‌شود. ما در موقعیت مالی غیرقابل دفاعی قرار داریم… من نمی‌توانم سهام را دوست داشته باشم، اما عاشق بیت کوین و طلا هستم.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

جونز اولین بار در ماه می ۲۰۲۰ از مثبت بودن دیدگاه خود در مورد بیت کوین خبر داده و گفته بود که ۱ تا ۲ درصد از دارایی‌های خود را در این ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده است. یک سال بعد، او گفت که می‌خواهد ۵ درصد از دارایی خود را به سرمایه‌گذاری در بیت کوین اختصاص دهد.
با این حال، در اوایل سال ۲۰۲۳، او گفت که اقدامات نظارتی غیردوستانه و تصمیم فدرال رزرو برای مهار تورم، احتمالاً تأثیرات منفی بر بیت کوین خواهند داشت.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا