سرور مجازی
رمز ارز

نهنگ‌ها دوباره در کمین چین لینک؛ رالی صعودی LINK از سر گرفته می‌شود؟

نهنگ‌ها دوباره در کمین چین لینک؛ رالی صعودی LINK از سر گرفته می‌شود؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ارز دیجیتال چین لینک (LINK) اخیرا شاهد رشد قیمتی چشمگیری بوده و به نظر می‌رسد که نهنگ‌ها، نقش مهمی در این مسیر داشته‌اند.

تنها چند ساعت پیش، یک نهنگ خرید قابل‌توجه دیگری را انجام داد و ۴۲۴،۴۴۳ توکن LINK، به ارزش تقریبی ۳٫۲۵ میلیون دلار را خریداری کرد.

داده‌های بازار نشان می‌دهند که این سفارش خرید، تأثیر فوری بر قیمت چین لینک داشته و آن را به سمت بالا سوق داده است.chainlink-link-whales-buying-spree-continues-heres-how-much-this-one-bought-این اولین بار نیست که نهنگ‌ها به چین لینک علاقه نشان می‌دهند. چندی پیش، دو خرید قابل‌توجه احتمالاً توسط یک فرد یا نهاد انجام شد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

این خریداران در مجموع ۷۸۸،۸۷۷ واحد LINK را که معادل سرمایه‌گذاری ۶ میلیون دلاری است، خریداری کردند. در آن زمان نیز، این سفارش‌های خرید عظیم منجر به افزایش ۶٫۵ درصدی قیمت چین لینک شده بود.

چنین خریدهایی بزرگی توسط نهنگ‌ها، اغلب نشان‌دهنده اعتماد قوی به عملکرد آتی یک دارایی است. علاقه بالای نهنگ‌ها به چین لینک را می‌توان به ارائه خدمات منحصربه‌فرد آن به فضای مالی غیرمتمرکز یا دیفای، نسبت داد.

چین لینک به عنوان یک شبکه اوراکل غیرمتمرکز، نقش مهمی در اتصال قراردادهای هوشمند با داده‌های دنیای واقعی دارد و عملکرد یکپارچه پلتفرم‌های دیفای را تضمین می‌کند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا