سرور مجازی
رمز ارز

نقش پررنگ طرفداران دوج کوین در موفقیت جدید ایلان ماسک!

نقش پررنگ طرفداران دوج کوین در موفقیت جدید ایلان ماسک!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت‌های تسلا و اسپیس‌ایکس، یک دستاورد مهم در پلتفرم اجتماعی خود، X (توییتر سابق)، به دست آورده است. او با بیش از ۱۵۹ میلیون دنبال‌کننده، به پربازدیدترین شخص در این پلتفرم تبدیل شده است.

ماسک همچنین با دارایی خالص ۲۵۹ میلیارد دلار تا سپتامبر، ثروتمندترین فرد جهان است. بنیان‌گذار و مدیر ارشد اجرایی سابق شرکت بزرگ تجارت الکترونیکی آمازون، جف بزوس، پس از ماسک با دارایی خالصی به ارزش ۱۶۱ میلیارد دلار، در جایگاه دوم این جدول قرار دارد.

تعداد بالای دنبال‌کنندگان ماسک در ایکس به دلیل مالکیت او بر مجموعه‌ای از شرکت‌های فناورانه است، از جمله بورینگ کمپانی (The Boring Company)، نورالینک (Neuralink)، اسپیس‌ایکس و تسلا.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

او همچنین به عنوان یکی از حامیان اصلی دوج‌کوین (DOGE) شناخته می‌شود که باعث شده تعداد قابل‌توجهی از طرفداران دوج کوین او را دنبال کنند.

در همین حال، لازم به ذکر است که ماسک در حال حاضر با مسائل قانونی دست و پنجه نرم می‌‌کند؛ زیرا کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده از او به دلیل عدم شهادت در مورد خرید توییتر شکایت کرده است.

بعد از خرید توییتر و تغییر نام آن به “ایکس”، ماسک به‌صورت مداوم به ارتقاء‌ در این پلتفرم پرداخته و آن را از مفهوم بلاگ‌نویسی کوچک (Microblogging) فراتر برده است.

کاربران اکنون می‌توانند محتواهای بلندتری را منتشر کنند، ویدیوهای زنده را به اشتراک بگذارند و حتی بازی‌ها را استریم کنند. او همچنین ویژگی اشتراک‌ها (Subscriptions) را معرفی کرده که به سازندگان محتوا اجازه می‌دهد تا درآمد ماهانه دریافت کنند و X تا زمانی که درآمد فردی از ۱۰۰۰۰۰ دلار فراتر نرود، درصدی را دریافت نمی‌کند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا