سرور مجازی
رمز ارز

مدیرعامل سابق توییتر در یک قدمی عرضه کیف پول سرد بیت کوین به بازار!

مدیرعامل سابق توییتر در یک قدمی عرضه کیف پول سرد بیت کوین به بازار!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش فوربز، جک دورسی، بنیان‌گذار و مدیرعامل سابق توییتر، یک دستگاه سخت افزاری جدید را برای ذخیره‌سازی بیت کوین، با نام BitKey، راه‌اندازی کرده و در حال آزمایش آن است. طبق گزارش‌ها، این کیف پول یک دستگاه کوچک شش ضلعی با سنسور اثر انگشت است.
دورسی یکی از حامیان معروف بیت کوین است که برای پذیرش گسترده آن تلاش می‌کند و معتقد است که این ارز دیجیتال می‌تواند جهان را تغییر دهد. لازم به ذکر است که دورسی به ارزهای دیجیتال دیگر اعتقادی ندارد و حتی چندین بار از متمرکز بودن اتریوم انتقاد کرده است. علاقه او به بیت کوین به‌قدری بالا است که او حتی تیم کوک، مدیرعامل اپل را به دلیل عدم حمایت از پرداخت‌های بیت کوینی، مورد انتقاد قرار داده است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

طبق گزارش‌ها، کیف پول سخت افزاری BitKey توسط شرکت بلاک (Block) که دورسی موسس آن است، ایجاد شده است. لازم به ذکر است که دورسی همچنین یکی از مدافعان نگهداری بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال به شیوه خودحضانتی بوده و بارها اعلام کرده است که کیف پول ساخته‌شده توسط شرکت او، هرگونه واسطه مانند صرافی‌های رمزارزی را برای داشتن رمزارزها حذف خواهد کرد.
به گزارش فوربز، کیف پول سخت افزاری بلاک برای مخاطبان گسترده‌ای در نظر گرفته شده و قیمت مقرون به صرفه‌ای خواهد داشت. در حال حاضر، بسته به شرکت سازنده، کیف پول‌های سرد رمزارزی را می‌توان با قیمت ۵۰ تا ۲۰۰ دلار خریداری کرد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا