سرور مجازی
رمز ارز

تلگرام در مسیر تبدیل شدن به یک سوپر اپلیکیشن وب ۳؛ تن کوین چه برنامه‌هایی در سر دارد؟

تلگرام در مسیر تبدیل شدن به یک سوپر اپلیکیشن وب ۳؛ تن کوین چه برنامه‌هایی در سر دارد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اوپن نتورک (TON)، یک پلتفرم بلاکچینی غیرمتمرکز که در ابتدا توسط تلگرام طراحی شده بود، بودجه قابل‌توجه هشت رقمی را از مکسی ونچرز (MEXC Ventures)، بازوی سرمایه‌گذاری صرافی رمزارزی مکسی (MEXC)، دریافت کرده است.

به این ترتیب، بنیاد تن و مکسی وارد یک مشارکت استراتژیک شده‌اند که هدف اصلی آن، افزایش جهانی دسترسی به وب ۳ با کاهش موانع ورود، عنوان شده است.

به عنوان بخشی از این همکاری، صرافی رمزارزی مکسی خدمات بازاریابی و تبلیغاتی را برای پروژه‌های مبتنی بر تن ارائه خواهد کرد. علاوه بر این، مکسی قرار است خدمات وام با وثیقه TON را راه‌اندازی کرده و همچنین، کارمزدهای معاملاتی این توکن را حذف کند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

علاوه بر این، مکسی ونچرز به تأمین مالی برنامه‌های کوچک مبتنی بر تن، علاوه بر پشتیبانی مداوم از پروژه‌های آن، ادامه خواهد داد. به این ترتیب، بنیاد تن قصد دارد پذیرش اکوسیستم وب ۳ را در پیام‌رسان تلگرام افزایش دهد.

پاول دوروف، بنیانگذار تلگرام، بارها به نقش بلاکچین تن در سفر تلگرام به سمت دنیای وب ۳ اشاره کرده است. لازم به ذکر است که در اواسط ماه سپتامبر، تلگرام کیف پول TON را ادغام کرد و به کاربران اجازه داد تا مستقیماً به رمزارزهایی مانند تن کوین، بیت کوین و تتر، دسترسی داشته باشند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا