سرور مجازی
رمز ارز

گاوها به بازار شیبا اینو بازگشتند! آیا SHIB از رکود خارج خواهد شد؟

گاوها به بازار شیبا اینو بازگشتند! آیا SHIB از رکود خارج خواهد شد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شیبا اینو (SHIB) اخیراً افزایش شگفت‌انگیز ۴۸۵ درصدی در علاقه به خرید را تجربه کرده است.

طبق گزارش‌ها، شاخص عدم توازن حجم سفارش خرید و فروش (Bid-Ask Volume Imbalance) که در واقع، تفاوت بین سفارشات خرید و فروش را اندازه‌گیری می‌کند، فشار خرید قوی‌ای را برای شیبا اینو نشان می‌دهد. shiba-inu-shib-bulls-show-485-dominance-on-buying-side-reversal-imminenبا این حال، این شاخص را باید با دقت بیشتری زیر نظر گرفت؛ زیرا ممکن است تحت تأثیر عوامل مختلفی از جمله احساسات و دستکاری، به سرعت تغییر کند. بنابراین، اقدام به سرمایه‌گذاری صرفاً بر اساس این معیار توصیه نمی‌شود.

تفاوت زیاد بین سفارش‌های خرید و فروش نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران به خرید شیبا اینو با قیمت فعلی، علاقه دارند که این موضوع می‌تواند بیانگر تغییر در جهت حرکت قیمت در آینده باشد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

اگرچه افزایش ۴۸۵ درصدی در علاقه خرید به شیبا بسیار قابل توجه است، اما باید قبل از هرگونه تصمیم‌گیری و اقدام به سرمایه‌گذاری، مجموعه‌ای از شاخص‌های دیگر هم در نظر گرفته شود.

برای ارزیابی جامع وضعیت شیبا، می‌توان سایر معیارهای آنچین مانند فعالیت شبکه، تراکنش‌های کیف پول‌های بزرگ و جابه‌جایی مالی را نیز در نظر گرفت.

این معیارها دیدگاه جامع‌تری از پویایی بازار و رفتار سرمایه‌گذاران را ارائه می‌دهند که برای تصمیم‌گیری آگاهانه ضروری است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا