سرور مجازی
رمز ارز

متن قدیمی‌ترین ایمیل ارسالی توسط ساتوشی ناکاموتو فاش شد! بیت کوین چگونه پایه‌گذاری شده است؟

متن قدیمی‌ترین ایمیل ارسالی توسط ساتوشی ناکاموتو فاش شد! بیت کوین چگونه پایه‌گذاری شده است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به تازگی و برای اولین بار، متن یک ایمیل قدیمی فاش شده که توسط ساتوشی ناکاموتو، خالق ناشناس بیت کوین، در ۲۲ آگوست سال ۲۰۰۸ برای دانشمند کامپیوتر، وی دای (Wei Dai) ارسال شده بود. متن این ایمیل بینش‌های جالبی را در مورد مراحل اولیه توسعه بیت کوین ارائه می‌دهد.
در این ایمیل، ساتوشی علاقه عمیق خود را به صفحه B-money وی دای ابراز می‌کند و از برنامه‌های خود برای انتشار مقاله‌ای که ایده‌های دای را برای ایجاد یک سیستم کامل گسترش می‌دهد، می‌گوید. ناکاموتو در این ایمیل گفته که آدام بک، متخصص رمزنگاری توسعه‌دهنده الگوریتم Hashcash، متوجه شباهت‌های بین کار دای و پروژه ساتوشی شده و ساتوشی را به وبسایت وی دای هدایت کرده است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

یکی از جنبه‌های کلیدی ایمیل، درخواست ساتوشی برای اطلاعات مربوط به سال انتشار صفحه B-money وی دای است. او به دنبال این اطلاعات برای استناد مناسب در مقاله آتی خود بوده است. علاوه بر این، ساتوشی لینکی را به پیش‌نویس مقاله خود با عنوان «پول نقد الکترونیکی بدون یک شخص ثالث قابل اعتماد» ارائه می‌کند. او همچنین دای را تشویق کرده که این پیش‌نویس را دانلود کند و آن را با هر کسی که ممکن است علاقه‌مند باشد، به اشتراک بگذارد.
چکیده مقاله ساتوشی نیز مشکل اصلی را نشان می‌دهد که او قصد داشت آن را حل کند، نیاز به نسخه‌ای کاملاً همتا به همتا از پول نقد الکترونیکی که امکان پرداخت آنلاین، به صورت مستقیم از یک طرف به طرف دیگر را بدون واسطه مالی فراهم می‌کند. راه‌حل پیشنهادی ساتوشی شامل استفاده از امضای دیجیتال و شبکه همتا به همتا بوده است.
چشم‌انداز ساتوشی از چنین سیستمی، بعدها اساس توسعه بیت کوین را پایه‌گذاری کرد. این ایمیل یک قطعه جذاب به پازل اسرارآمیز ساتوشی اضافه می‌کند و بینش‌های تاریخی ارزشمندی را در مورد روزهای اولیه توسعه بیت کوین ارائه می‌دهد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا