سرور مجازی
رمز ارز

ماجرای پیشنهاد ۵ میلیارد دلاری مدیرعامل سابق FTX برای انصراف ترامپ از انتخابات ریاست‌جمهوری!

ماجرای پیشنهاد ۵ میلیارد دلاری مدیرعامل سابق FTX برای انصراف ترامپ از انتخابات ریاست‌جمهوری!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مایکل لوئیس، نویسنده کتاب جدیدی که ظهور و سقوط سم بنکمن-فرید را مستند می‌کند، در مصاحبه‌ جدید خود فاش کرده که مدیرعامل سابق صرافی ورشکسته FTX، به فکر پرداخت ۵ میلیارد دلار به دونالد ترامپ، با هدف متقاعد کردن او برای کناره‌گیری از رقابت‌های ریاست جمهوری بوده است. به گفته لوئیس، این پیشنهاد در زمانی مطرح شد که مدت کوتاهی پس از آن، FTX دچار فروپاشی شد و در نتیجه، بنکمن-فرید دیگر میلیاردها دلار اضافی برای دادن به رئیس جمهور سابق نداشت.
به گفته این نویسنده، در آن زمان، بنکمن-فرید در حال بررسی این موضوع بود که آیا این کار قانونی است یا خیر. لوئیس می‌گوید که بنکمن-فرید معتقد بود ترامپ تهدیدی برای دموکراسی است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

تنها یک روز مانده به آغاز محاکمه مدیرعامل سابق FTX، کمک‌های مالی سیاسی او نقل محافل شده است. لازم به ذکر است که در سال ۲۰۲۰، بنکمن-فرید ۵٫۲ میلیون دلار به کمپین ریاست جمهوری جو بایدن کمک کرد. او همچنین ۴۰ میلیون دلار دیگر را پیش از انتخابات میان دوره‌ای ۲۰۲۲، به سایر دموکرات‌ها اهدا کرد. با این حال، بنکمن-فرید اعتراف کرده که همان مبلغی را که به دموکرات‌ها داده، به جمهوری‌خواهان هم داده است. بنابراین، مجموع کمک‌های مالی سیاسی او ممکن است در واقع حدود ۸۰ میلیون دلار بوده باشد.
همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، بنکمن-فرید از ۱۱ آگوست در زندان به سر می‌برد. در ماه‌های اخیر، هم بنکمن-فرید و هم تیم حقوقی‌اش بارها برای آزادی موقت او درخواست کرده‌اند تا برای محاکمه آماده شود. با این حال، همه این درخواست‌ها رد شده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا