سرور مجازی
رمز ارز

افزایش برداشت اتریوم از صرافی‌ها توسط نهنگ‌ها؛ باید منتظر چه تغییراتی باشیم؟

افزایش برداشت اتریوم از صرافی‌ها توسط نهنگ‌ها؛ باید منتظر چه تغییراتی باشیم؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش شرکت تجزیه و تحلیل بلاکچین Lookonchain، انباشت اتریوم (ETH) توسط نهنگ‌ها به میزان قابل‌توجهی افزایش یافته است. در این میان، همزمانی این انباشت با افزایش قابل‌توجه قیمت اتریوم و درخواست‌های اخیر برای راه‌اندازی صندوق قابل‌معامله در بورس (ETF) آتی این ارز دیجیتال، بیشتر توجه‌ها را به خود جلب کرده است.
بر اساس داده‌های منتشرشده توسط Lookonchain، یک نهنگ خاص با برچسب 0x7838 اخیراً ۴،۲۸۸ اتریوم معادل ۷٫۲ میلیون دلار را از بایننس برداشته و آنها را استیک کرده است. یک کیف پول جدید دیگر با برچسب 0x4b7B نیز، ۹،۵۳۰ اتریوم به ارزش ۱۶ میلیون دلار را از همان پلتفرم برداشت و آنها را استیک کرد. به گفته کارشناسان، این اقدامات به افزایش سرعت و قدرت حرکت اتریوم در بازار کمک کرده است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت اتریوم با یک رشد ۲٫۷ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، به ۱،۷۲۰ دلار رسیده است.
به نظر می‌رسد که سوخت شتاب اخیر اتریوم، تصمیم کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) است که انتظار می‌رود این هفته صندوق قابل‌معامله در بورس (ETF) آتی این ارز دیجیتال را تایید کند. در این میان، شرکت والکری (Valkyrie) از این فرصت استفاده کرده و معاملات آتی اتریوم را به ETF آتی بیت کوین موجود خود اضافه نموده است. این اولین باری است که معاملات آتی مبتنی بر اتریوم از طریق ETF در دسترس سرمایه‌گذاران قرار می‌گیرد و به طور بالقوه، مسیر را برای افزایش ثبات بازار و افزایش اعتماد سرمایه‌گذاران هموار می‌کند.
چندین شرکت مدیریت دارایی دیگر، از جمله ون‌اک (VanEck) و پروشیرز (ProShares) نیز در حال آماده‌سازی برای راه‌اندازی ETFهای آتی اتریوم هستند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا