سرور مجازی
رمز ارز

یک توکن جعلی باعث خوش‌اقبالی این ارز شد!

یک توکن جعلی باعث خوش‌اقبالی این ارز شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

حجم معاملات در صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) در بلاکچین لایه یک اپتوس (APT) در ۳۰ روز گذشته افزایش قابل‌توجهی را تجربه کرده و بیش از ۶۷۸ درصد رشد یافته است.

این افزایش در تاریخ ۲۶ سپتامبر رخ داد؛ یعنی پس از انتشار خبری مبنی بر اینکه صرافی رمزارزی Upbit مستقر در کره جنوبی به اشتباه یک توکن APT کلاهبرداری را به صرافی خود اضافه کرده و آن را به عنوان یک رمز ارز قانونی لیست کرده بود.

با کمال تعجب، قیمت APT در ۲۴ ساعت پس از انتشار خبر، ۵ درصد افزایش یافت. علاوه بر توکن، DEXها برای اپتوس افزایش قابل‌توجهی در حجم معاملات نیز ثبت کردند.

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

بر اساس داده‌هایی که توسط Artemis ردیابی شده، تا تاریخ ۲۹ سپتامبر، حجم معاملات در این پلتفرم‌ها به ۵.۵ میلیون واحد رسید، که نمایان‌گر بالاترین حجم روزانه در طول سال تا به امروز است.

به عنوان مثال، حجم روزانه تا تاریخ ۲۶ سپتامبر کمتر از ۲۰۰,۰۰۰ واحد بود و تنها در سه روز با یک افزایش ۲۶۵۰ درصدی به این مقدار رسید.aptos-dex-volumes-surge-678-following-fake-token-incident-تعداد آدرس‌های کیف پول منحصربه‌فرد که تراکنش‌های آنچین را روی اپتوس انجام می‌دهند نیز افزایش قابل‌توجهی را نشان می‌دهد. در تاریخ ۲۹ سپتامبر، تعداد آدرس‌های فعال روزانه به ۶۶,۹۵۰ آدرس رسید، که نشان‌دهنده یک افزایش بیش از ۲۰۰ درصدی در طول هفته گذشته است. با این حال، تعداد تراکنش‌های روزانه در این بلاکچین در مدت مشابه ۳۱ درصد کاهش یافت.aptos-dex-volumes-surge-678-following-fake-token-incident-قیمت فعلی APT با کاهش جزئی ۲ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته به ۵.۳۵ دلار رسیده است. شاخص جریان پول (MFI) نشان می‌دهد که فشار خرید از بین معامله‌گران اسپات فراتر می‌رود که نشان‌دهنده تداوم انباشت این ارز است.

با این حال، نشانه‌هایی از اصلاح بالقوه قیمت نیز وجود دارد؛ زیرا قیمت APT بالاتر از اندیکاتور باند بولینگر بالایی معامله می‌شود که نشان می‌دهد ممکن است قیمت در ناحیه اشباع خرید قرار داشه باشد. علاوه بر این، جریان پول چایکین (CMF) روند نزولی داشته است که نشان‌دهنده یک واگرایی نزولی است که ممکن است به اصلاح قیمت اشاره کند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا