سرور مجازی
رمز ارز

پیش‌بینی مدیر متا درباره آینده هوش مصنوعی و زندگی مردم!

پیش‌بینی مدیر متا درباره آینده هوش مصنوعی و زندگی مردم!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا (فیسبوک)، در مصاحبه اخیر با فوربس، در مورد فضای تحول‌آفرین صنعت هوش مصنوعی و تعهد خود به نوآوری بی‌امان و ادغام این صنعت در بسترهایش صحبت کرد.

زاکربرگ نسبت به پیشرفت‌های اخیر صنعت هوش مصنوعی اشتیاق نشان داد و آنها را پیشرفت‌هایی شگفت‌انگیز توصیف کرد. زاکربرگ آینده‌ای را پیش‌بینی کرد که در آن صنعت هوش مصنوعی به طور فزاینده‌ای در زندگی روزمره مردم وارد شود. او بر این ایده تأکید کرد که افراد در طول روز با بسترهای هوش مصنوعی متفاوت برای اهداف مختلف تعامل خواهند داشت.

مدیرعامل متا بر تعهد این شرکت به ادغام هوش مصنوعی در برنامه‌ها و محصولاتش تأکید کرد. زاکربرگ به ویژه درباره اهمیت هوش مصنوعی و واقعیت مجازی/واقعیت افزوده (VR/AR) به عنوان نوآوری‌های هیجان‌انگیز در افق متا و دنیا صحبت کرد.

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

زاکربرگ در رابطه با فناوری واقعیت مجازی مانند Oculus Quest متا به این نکته اشاره کرد که به افراد اجازه می‌دهد تا حس حضور فیزیکی را از طریق آواتارها تجربه کنند.

او همچنین پیش‌بینی کرد که عینک‌های AR در نهایت به‌طور یکپارچه تصاویر دیجیتال را روی دنیای واقعی می‌پوشانند و آن را به عنوان یک کیفیت جادویی توصیف می‌کند که در صفحه‌نمایش‌ها یا فناوری‌های دیگر یافت نمی‌شود.

وقتی از رقبا پرسیده شد، زاکربرگ اهمیت آنها را کم‌اهمیت جلوه داد و بر تمرکز متا بر بهبود و نوآوری بی‌امان تأکید کرد. او تصدیق کرد که ایده‌های ارزشمند می‌توانند از منابعی فراتر از متا به دست بیایند و این ایده‌ها آماده به‌کارگیری درس‌هایی از محصولات موفق رقبا هستند.

این مصاحبه بینش‌هایی را در مورد اولویت‌های متا ارائه می‌دهد که شامل سرمایه‌گذاری میلیاردی در چشم‌انداز متاورس آن و ادغام ویژگی‌های بیشتر هوش مصنوعی در برنامه‌های محبوب مانند اینستاگرام، فیس‌بوک و واتس‌اپ می‌شود.

چشم‌انداز مارک زاکربرگ بر تعهد این شرکت به پیشبرد مرزهای هوش مصنوعی و فناوری‌های فراگیر در روند تغییر شکل نحوه تعامل مردم با تجربیات دیجیتال در زندگی روزمره تأکید می‌کند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا