سرور مجازی
رمز ارز

استلار و یک سطح حمایتی مهم، خرس‌ها پیروز نبرد خواهند شد یا گاوها؟

استلار و یک سطح حمایتی مهم، خرس‌ها پیروز نبرد خواهند شد یا گاوها؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

فروشندگان حاضر در بازار ارز دیجیتال استلار (XLM) به طور مداوم سطح حمایت کلیدی 0.11 دلار را آزمایش می‌کنند، که ثابت شده است که یک سطح قیمتی مهم برای این ارز است.

با وجود چندین تلاش، خرس‌های استلار نتوانسته‌اند به زیر این سطح قیمتی برسند و اهمیت آن را به ‌عنوان یک سطح قیمتی برای ایجاد روند صعودی نشان می‌دهند. با این حال، تداوم فشار فروش، همراه با جو کلی نزولی بازار، نگرانی‌هایی را در مورد فضای تبدیل این سطح حمایتی به سطح مقاومتی در آینده نزدیک ایجاد می‌کند.stellar-lumens-xlm-can-sellers-finally-break-the-0-11-supportاز زمانی که ساختار بازار استلار در اوایل اوت نزولی شد، سطح حمایتی 0.11 دلار سه بار آزمایش شده است. در حالی که گاوهای بازار در 18 اوت و 3 سپتامبر با موفقیت از آن دفاع کردند، لمس اخیر قیمتی نشان داده است که خرس‌های استلار برای بیش از یک هفته به این سطح حمایتی فشار می‌آورند.

از سوی دیگر شاخص قدرت نسبی (RSI) زیر سطح خنثی 50 باقی مانده، که نشان‌دهنده نبود فشار خرید است؛ در حالی که جریان پول چایکین (CMF) منفی بودن جریان نقدینیگی را نشان می‌دهد.

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

اگر سطح حمایتی 0.11 دلار شکسته شود، قیمت استلار به طور بالقوه می‌تواند به 0.096 دلار کاهش یابد؛ سطحی که آخرین بار در ماه ژوئیه مشاهده شده بود، این سطح قبلاً به عنوان سکوی پرتابی برای مهم‌ترین افزایش قیمت 1 روزه استلار در سال 2023 عمل ‌کرده بود.

به معامله‌گران توصیه می‌شود شرایط بازار را به دقت رصد کنند و تغییرات قیمت بیت‌ کوین را زیر نظر داشته باشند؛ زیرا ممکن است بینش‌های ارزشمندی در مورد فرصت‌های بالقوه معاملاتی در استلار ارائه دهد.

با پیش‌روی این وضعیت، فعالان بازار به دقت تماشا خواهند کرد که آیا حمایتی 0.11 دلاری در استلار می‌تواند در برابر فشار نزولی مداوم مقاومت کند یا در نهایت جای خود را به فروشندگان خواهد داد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا