سرور مجازی
رمز ارز

وضعیت ناخوشایند BNB، آیا انتظارات برای رشد رمزارز بایننس کوین تحقق نیافته است؟

وضعیت ناخوشایند BNB، آیا انتظارات برای رشد رمزارز بایننس کوین تحقق نیافته است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ارز دیجیتال بایننس کوین (BNB) در یک محدوده معاملاتی کوچک محبوس شده است؛ به گونه‌ای که فقدان حرکت صعودی پایدار مانع از هر شکست قابل توجه قیمتی می‌شود. این حرکت قیمتی راکد با تلاش‌های مکرر برای ایجاد یک روند صعودی نمایان شده، تنها با نوسانات کوچک همراه است.

شاخص دامنه قابل ‌رؤیت نمایه حجم (VRVP)، سطوح بسیار مهمی را برای گاوها و خرس‌های بایننس کوین در بازار نشان داده است. نقطه کنترل (POC) در ۲۴۲ دلار قرار دارد، سطح قیمتی که فعالیت معاملاتی قابل توجهی بین ژوئیه و اوت قبل از کاهش شدید را ثبت کرده است.

علاوه بر این، سطح ارزش پایین (VAL) به عنوان یک سطح مقاومتی در محدوده قیمت فعلی عمل کرده است؛ به طوری که گاوهای بایننس کوین با وجود جهش‌های صعودی از ۲۰۵ دلار در ۱۱ و ۲۵ سپتامبر، نتوانستند BNB را به سطوح بالاتر هدایت کنند.bnb-remains-stuck-in-this-range-whats-nextسطح مقاومتی در VAL نشان‌دهنده وجود سفارش‌های فروش قابل ‌توجه در آن سطح قیمتی است که مانع هر گونه شکست صعودی قیمت می‌شود.

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

خریداران ممکن است قبل از در نظر گرفتن نقاط ورود، منتظر حرکت بالاتر از VAL و پس از آن آزمایش مجدد این سطح به عنوان سطح حمایتی جدید باشند. اهداف سیو سود را می‌توان در محدوده 225 دلار تعیین کرد.

شاخص‌های احساسات بازار در بایننس کوین در حال حاضر خنثی هستند. شاخص قدرت نسبی (RSI) در اطراف سطح خنثی ۵۰ حرکت می‌کند، حجم در تعادل (OBV) ثابت بوده و جریان پول چایکین (CMF) کاهش یافته است، که نشان‌دهنده حرکت بدون جهت سرمایه توسط فعالان بازار است.

در بازار آتی، احساسات نزولی بلندمدت با وجود تلاش‌های صعودی کوتاه‌مدت همچنان ادامه دارد. معامله‌گران در هر فرصتی به سرعت سود خود را برداشت می‌کنند که منجر به کاهش ۱۵ میلیون دلاری تعداد معاملات باز (Open Interests) در ۴۸ ساعت گذشته شده است. علاوه بر این، حجم تجمعی دلتا (CVD) کاهش یافته است، که نشان‌دهنده کاهش تقاضا برای بایننس کوین است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا