سرور مجازی
رمز ارز

تحلیل قیمت ایپ کوین: خبرهای خوبی برای دارندگان APE در راه است!

تحلیل قیمت ایپ کوین: خبرهای خوبی برای دارندگان APE در راه است!

زمان مطالعه: 3 دقیقه

برای مدتی، دارندگان ایپ کوین (APE) شاهد کاهش قابل توجه قیمت این توکن بودند. عملکرد ۳۶۵ روزه APE افت ۸۰ درصدی را نشان می‌دهد.

با این حال، تیم Santiment معتقد است که به زودی جهت منفی روند قیمتی این توکن ممکن است تغییر کند و دارندگان آن می‌توانند دوباره نفس راحتی بکشند.

تحلیل آنچین با استفاده از شاخص نسبت ارزش بازار به ارزش واقعی (MVRV)، نشان می‌دهد که APE منطقه خطر را ترک کرده و در حال نزدیک شدن به منطقه فرصت است.

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

با مقایسه ارزش بازار و ارزش واقعی یک دارایی، MVRV می‌تواند برای درک ارزش منصفانه یک رمزارز مورد استفاده قرار گیرد. از این رو، Santiment برای نتیجه‌گیری، اختلاف قیمت و تعداد تراکنش‌های فعال (price-DAA divergence) را نیز در معادله وارد می‌کند.

برای کسانی که با این مفهوم آشنا نیستند، اختلاف قیمت و تعداد تراکنش‌های فعال (price-DAA divergence) یک اختصار است که ارتباط عملکرد قیمت با تعداد آدرس‌های فعال روزانه (Daily Active Addresses یا DAA) را نشان می‌دهد.

به عنوان یک ارزیابی از فعالیت کلی شبکه، DAA یک نشان‌گر بسیار مهم است که برای تعیین ارزش یک رمزارز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در زمان نوشتن این خبر، این شاخص به ۵۷.۳۱ درصد افزایش یافته است. هرچند هنوز تئوری مشخصی وجود ندارد که یک پیش‌بینی بهینه را پیشنهاد دهد، اما وضعیت فعلی به یک نقطه ورود اشاره می‌کند. این بدان دلیل است که DAA علائم صعودی را از خود نشان داده، در حالی که قیمت کاهش یافته است.why-apecoins-fortunes-could-soon-change-

از طرفی، به گفته تیم‌ Coinglass، فاندینگ ریت ۸ ساعته ایپ کوین برابر با ۰.۰۰۷۳ درصد بود. فاندینگ ریت، پرداخت‌هایی است که بین معامله‌گران موقعیت‌های خرید و فروش‌ انجام می‌شود. منفی بودن این نرخ نشان می‌دهد که معامله‌گران دیدگاه نزولی نسبت به یک ارز دیجیتال دارند.

با این حال، مثبت بودن فاندینگ ریت ایپ کوین به این معنی است که معامله‌گران دیدگاه صعودی نسبت به این ارز دارند.why-apecoins-fortunes-could-soon-change-

در این میان، دارندگان در سود ایپ کوین ۷۰۵۰۰۰ نفر بودند که توسط حجم معاملات روزانه آنچین نشان داده شده است.why-apecoins-fortunes-could-soon-change-

اگر APE تسلیم خواسته‌های معامله‌گران و داده‌های تاریخی شود، تعداد دارندگان در ضرر کاهش می‌یابد. با این حال، APE به افزایش فشار خرید نیاز دارد تا وضعیت خرید کم خود را خنثی کند و قیمت آن افزایش یابد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا