سرور مجازی
رمز ارز

به‌روزرسانی بزرگ توکن BONE شیبا انجام شد! لیست شدن در بایننس به زودی؟

به‌روزرسانی بزرگ توکن BONE شیبا انجام شد! لیست شدن در بایننس به زودی؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

توکن بون (BONE) اکوسیستم شیبا اینو که به عنوان توکن گس شبکه بلاکچین شیباریوم (Shibarium) هم عمل می‌کند، دستخوش تغییر قابل‌توجهی شده که تحت عنوان «انصراف از مالکیت قرارداد توکن یا renouncing» شناخته می‌شود.

این توسعه چند روز پس از آن صورت می‌گیرد که تیم شیبا اینو اعلام کرد که تقریباً عملیات استخراج توکن‌های BONE باقی‌مانده را تکمیل کرده است.

این تغییر بیانگر آن است که مالک، کنترل قرارداد را رها کرده و BONE به یک توکن کاملاً غیرمتمرکز و عاری از هرگونه تغییر یا دستکاری احتمالی، جهت ایمن کردن سیستم در برابر مداخلات ناخواسته، تبدیل می‌شود. این فرآیند پیچیده شامل یک قرارداد قفل زمانی (Timelock) و یک کیف پول غیرمتمرکز چند امضایی بود که هر مرحله برای حفظ یکپارچگی سیستم به‌طور دقیق آزمایش شده است.

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

کال داریا (Kaal Dhairya)، یکی از توسعه‌دهندگان شیبا اینو، به طور رسمی این پیشرفت را در پستی در X (توییتر سابق) تأیید و بر تعهد مداوم این تیم به ساختن سیستم‌های غیرمتمرکز و بدون مجوز که برای جامعه مفید است، تأکید کرد.

پس از انتشار این خبر، قیمت توکن BONE افزایش قابل‌توجهی را تجربه کرد. بر اساس داده‌های بازار، قیمت این رمزارز در ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۱۰ درصد افزایش یافته و به ۰٫۹ دلار رسیده است. حجم معاملات ۲۴ ساعته این رمزارز نیز شاهد یک رشد تقریبا ۶۰ درصدی بوده است.

پس از انصراف از قرارداد BONE، جامعه انتظار دارد که بایننس به زودی این توکن را لیست کند. اگرچه بایننس هنوز از معاملات BONE پشتیبانی نمی‌کند، اما لازم به ذکر است که این صرافی ردیابی قیمت توکن گس شیباریوم را سال گذشته فعال کرد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا