سرور مجازی
رمز ارز

جزییات برنامه‌های صرافی هک‌شده HTX (هوبی) برای بازگرداندن وجوه کاربران!

جزییات برنامه‌های صرافی هک‌شده HTX (هوبی) برای بازگرداندن وجوه کاربران!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

جاستین سان، مشاور جهانی صرافی HTX (هوبی سابق)، گفت که این صرافی پس از هک ۷.۹ میلیون دلاری کیف پول داغ خود در ۲۴ سپتامبر، یک صندوق دارایی ایمن را برای کاربران (SAFU) ایجاد کرده است.

صندوق SAFU به عنوان یک شبکه امنیتی مالی برای بازپرداخت به سرمایه‌گذاران در صورت بروز اتفاقات ناگوار، مثل از دست دادن دارایی ناشی از هک یا سایر حوادث پیش‌بینی‌نشده در صرافی‌های ارز دیجیتال، که منجر به از دست دادن دارایی‌های متعلق به کاربر می‌شود، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سان در پستی در 26 سپتامبر در X (توییتر سابق) فاش کرد که این صندوق خسارات ناشی از مسائل امنیتی پلتفرم HTX را جبران خواهد کرد. وی افزود:

این صرافی مکانیسم‌های نظارت لحظه‌ای را برای جلوگیری از چنین ضررهایی اجرا کرده است.

سان اطلاعات بیشتری در مورد این صندوق ارائه نکرد.

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

در ۲۵ سپتامبر، سان تأیید کرد که صرافی HTX دچار هک شده و منجر به ضرر ۷.۹ میلیون دلاری اتریوم (ETH) گردیده است. HTX مقدار ۵ درصد از مبلغ دزدیده‌شده (۴۰۰۰۰۰ دلار) را به عنوان پاداش برای تشویق هکر به بازگرداندن وجوه دزدیده‌شده پیشنهاد کرد و افزود که در صورت بازگرداندن وجوه، هکر به عنوان مشاور کلاه سفید امنیتی استخدام می‌شود.

سان تدابیر امنیتی HTX را در پستی در پلتفرم رسانه اجتماعی X تکرار کرد. او افزود که این پلتفرم «همیشه امنیت دارایی‌های کاربر را در اولویت قرار می‌دهد».

سان گفت:

سیستم کیف پول سرد چندپشتیبان و چندامضایی ما امنیت ۱۰۰% را تضمین می‌کند. امنیت یک تعهد مستمر است و ما به طور مداوم اقدامات امنیتی را به‌روز خواهیم کرد تا اطمینان حاصل کنیم که دارایی‌های کاربرانمان در امن‌ترین حالت باقی می‌ماند.

داده‌های DeFillama نشان می‌دهد که HTX حدود ۲.۷۷ میلیارد دلار دارایی‌های دیجیتالی از جمله ترون (TRX)، بیت‌کوین (BTC)، اتریوم و غیره را در اختیار دارد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا