سرور مجازی
رمز ارز

آزادسازی ۳۰ میلیون دلاری توکن‌های اپتیمیسم؛ آیا ریزش قیمت ادامه پیدا می‌کند؟

آزادسازی ۳۰ میلیون دلاری توکن‌های اپتیمیسم؛ آیا ریزش قیمت ادامه پیدا می‌کند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ارز دیجیتال اپتیمیسم (OP) پیش از رویداد برنامه‌ریزی‌شده آزادسازی توکن (Token Unlock Event) خود، با کاهش قابل توجه ۱۰ درصدی در هفته گذشته همراه شد. این کاهش قیمت پیش از انتشار ۲۴.۱۶ میلیون توکن OP در بازار رخ داده که قرار است در ۳۰ سپتامبر رخ دهد.

این توکن‌ها تقریباً ۳ درصد از عرضه در گردش توکن‌های OP را تشکیل می‌دهند و با قیمت‌های فعلی بازار، کمی بیش از ۳۰ میلیون دلار ارزش دارند.

رویداد آزادسازی توکن مذکور شامل تخصیص ۱۵.۴۹ میلیون دلار به مشارکت‌کنندگان اصلی خواهد بود، که نقشی حیاتی در توسعه و رشد شبکه اپتیمیسم ایفا کرده‌اند؛ در حالی که ۱۴.۲۶ میلیون دلار برای سرمایه‌گذاران کنار گذاشته خواهد شد.

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

رویداد آزادسازی توکن یک روش رایج در فضای ارزهای دیجیتال است، جایی که پروژه‌ها ترجیح می‌دهند توکن‌های خود را به‌جای یک‌باره، در چندین مقطع منتشر کنند. چنین رویدادهایی اغلب درجه‌ای از عدم اطمینان را در بین سرمایه‌گذاران ایجاد می‌کنند؛ زیرا عرضه توکن‌های جدید می‌تواند به طور بالقوه فشار نزولی بر قیمت وارد کند.

علی‌رغم کاهش قیمت اخیر، توکن OP با افزایش متوسط ۳ درصدی در پنج ساعت گذشته، انعطاف‌پذیری خاصی را از خود نشان داده و در محدوده ۱.۲۶ دلار معامله می‌شود.

یک نکته قابل توجه این است، اپتیمیسم اخیراً اعلام کرده بود که قصد دارد در ۲۱ سپتامبر فروش توکن ۱۶۰ میلیون دلاری را به سرمایه‌گذاران خصوصی انجام دهد. علاوه بر این، در ۱۹ سپتامبر، این تیم سومین ایردراپ خود را با توزیع ۱۹.۴ میلیون توکن OP در بیش از ۳۱۰۰۰ آدرس که در فعالیت‌های جمعی مرتبط با سازمان مستقل غیرمتمرکز شبکه این رمزارز شرکت کرده بودند، رونمایی کرد.

سرمایه‌گذاران احتمالاً رویداد رویداد آزادسازی توکن در ۳۰ سپتامبر و تأثیر آن بر قیمت توکن OP را از نزدیک زیر نظر خواهند داشت و همچنین پیشرفت‌ها و ابتکارات در حال انجام اپتیمیسم در فضای ارزهای دیجیتال را بررسی خواهند کرد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا