سرور مجازی
رمز ارز

تصاحب جایگاه اول توسعه شبکه توسط کاردانو؛ قیمت ADA می‌تواند به ۰٫۳۵ دلار برسد؟

تصاحب جایگاه اول توسعه شبکه توسط کاردانو؛ قیمت ADA می‌تواند به ۰٫۳۵ دلار برسد؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

ارز دیجیتال کاردانو (ADA) در نیمه دوم سال ۲۰۲۳ با چالش‌هایی از جمله نگرانی‌های نظارتی و افزایش رقابت از سوی شبکه‌های لایه ۲ نوظهور مانند بیس (Base)، آربیتروم (Arbitrum) و اپتیمیسم (Optimism) مواجه بوده است.

این شبکه‌های لایه ۲ رقیب کاردانو، افزایشی شدید را در توان روزانه و پذیرش کاربر تجربه کردند، در حالی که ADA برای حفظ شتاب خود با سختی‌هایی روبرو شده است.

علی‌رغم کاهش ۲۵ درصدی قیمت ADA از ۰.۳۲ به ۰.۲۴ دلار، تیم توسعه کاردانو با تعهدی قوی همچنان برای تقویت اکوسیستم خود و جذب سرمایه‌گذاران، تلاش می‌کند.

قاتل اتریوم، و راهبردهای قدرت‌مند!

شهرت کاردانو به عنوان قاتل احتمالی اتریوم (ETH)، هیجانات توسعه‌دهندگان و مشارکت‌کنندگان اصلی آن را برانگیخته است. بر اساس داده‌های درون زنجیره‌ای از شرکت تحلیل داده سنتیمنت، افزایش قابل توجهی در فعالیت توسعه‌دهندگان در شبکه کاردانو نمایان شده است.

امتیاز فعالیت توسعه (Development Activity) کاردانو بین ۱۹ ژوئیه تا ۲۴ سپتامبر از ۴۵۴ به ۵۵۹ افزایش یافت، که نشان‌دهنده تعهد تیم برای پیشرفت این رمزارز است.cardano-ada-crypto-development-activity

در حالی که قیمت ADA در این دوره با چالش‌هایی مواجه شده، افزایش فعالیت توسعه‌دهندگان نشان می‌دهد که تیم کاردانو همچنان بر ساخت و ارتقای پروژه‌ها برای موقعیت مطلوب خود در بازار صعودی بعدی متمرکز است.

پس از بیش از دو ماه تلاش شدید برای توسعه، کاردانو اکنون مدعی جایگاه برتر در فعالیت‌های توسعه جهانی رمزارزها شده است. این پروژه از دیگر پروژه‌های برجسته مانند پولکادات (DOT) و کوساما (KSM) پیشی گرفته است. در این میان، چین لینک (LINK) و هدرا (HBAR) نیز به ترتیب فعالیت‌های توسعه خود را برای برآورده کردن تقاضاهای رو‌به‌رشد برای دارایی‌های دنیای واقعی (RWA) و پرداخت‌های خرد افزایش می‌دهند.

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

فعالیت توسعه در فضای رمزارزها یک معیار مهم است که توجه و منابع اختصاص‌داده‌شده به بهبود شبکه بلاکچین را می‌سنجد. هنگامی که یک شبکه در طول یک روند نزولی قیمت به تکامل و گسترش قابلیت‌هایش ادامه می‌دهد، اعتماد سرمایه‌گذاران به پایداری بلندمدت خود را تقویت می‌کند.

پیش‌بینی مسیر قیمت کاردانو

علی‌رغم داده‌های تاریخی که نشان می‌دهند روند قیمت کاردانو همیشه با فعالیت‌های توسعه مرتبط نیست، تلاش‌های توسعه‌دهندگان قراردادهای هوشمند به طور قابل‌توجهی به رشد چشمگیر ADA کمک کرده است.شایان ذکر است که در سال ۲۰۲۳، ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) در کاردانو به میزان خیر‌ه‌کننده ۲۵۰ درصد افزایش یافت.

با نگاهی به آینده، خوش‌بینی‌ زیادی وجود دارد که کاردانو می‌تواند شتاب صعودی بیشتری بگیرد. علی‌رغم عملکرد ضعیف در سال ۲۰۲۳، رشد فعالیت توسعه‌دهندگان و معیار TVL نشان می‌دهند که کاردانو پایگاه کاربری و تقاضای ثابتی را حفظ خواهد کرد، و به طور بالقوه ADA را در رشد بعدی بازار، به مرز ۰.۳۵ دلار سوق خواهد داد.cardano-ada-crypto-development-activity

در این میان، داده‌های جهانی ورودی/خروجی پول حول قیمت (GIOM) نیز این چشم‌انداز صعودی را تقویت می‌کند. این موضوع نشان می‌دهد که اگر ADA بتواند از مقاومت اولیه ۰.۲۹ دلار عبور کند، راه برای افزایش به سمت سطح ۰.۳۵ دلار هموار خواهد شد.

قابل ذکر است که ۴۱۹۹۲۰ آدرس دارای ۶.۴۲ میلیارد کاردانو با قیمت ۰.۳۰ دلار وجود دارد. اگر این دارندگان تصمیم به فروش زودهنگام بگیرند، می‌توانند مانع بزرگی برای ADA در مسیر صعودی آن باشند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا