سرور مجازی
رمز ارز

تریلیونر مرموز شیبا اینو با ثروت خود خبرساز شد!

تریلیونر مرموز شیبا اینو با ثروت خود خبرساز شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در یک رویداد شگفت‌انگیز، یک سرمایه‌گذار ناشناس با جمع‌آوری مقدار خیره‌کننده 33.6 میلیون دلار شیبا اینو، توجه جامعه این میم کوین را به خود جلب کرد. این سرمایه‌گذار مرموز که هویتش پنهان مانده، چند روز پیش یک کیف پول نامعلوم ایجاد کرد، و اکنون دارای 4.596 تریلیون شیبا اینو است.

چیزی که این کیف پول را متمایز می‌کند، اختصاص انحصاری آن به ارز دیجیتال شیبا اینو بوده، و این کیف پول هیچ رمزارز دیگری در اختیار ندارد. علاوه بر این، همانطور که توسط داده‌های اتراسکن (Etherscan) تأیید شده، این آدرس هیچ ارتباط شناخته‌شده‌ای با هیچ ‌یک از آدرس‌های رمزارزی ایجادشده دیگر ندارد. تنها تراکنش قابل تشخیص در تاریخ آن شامل انتقال تریلیون‌ها شیبا اینو به کیف پول ناشناس دیگری بود.

دنباله توکن‌های SHIB که به این کیف پول مرموز منتهی می‌شود را می‌توان به آدرسی ردیابی کرد که تقریباً سه هفته پیش، این میزان از شیبا اینو را از منبع ناشناس دیگری دریافت کرده بود. با بررسی دقیق‌تر، آشکار می‌شود که این تریلیون‌ها توکن SHIB حداقل به مدت شش ماه در بین کیف پول‌های ناشناس در گردش بوده‌اند.

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

در حال حاضر، این کیف پول بیست و پنجمین دارنده بزرگ شیبا اینو است. سوال اصلی این است که آیا این تریلیونر اسرارآمیز SHIB تصمیم خواهد گرفت دارایی‌های عظیم خود را به کیف پول ناشناس دیگری منتقل کند، یا اینکه برنامه‌های بزرگتری را در دل خود جای داده است؛ که به طور بالقوه شامل انتقال دارایی به یک صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال می‌شود.

ظهور چنین سرمایه‌گذاران مهمی در اکوسیستم شیبا اینو مطمئناً باعث ایجاد حدس و گمان در میان علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال، به ویژه در جامعه SHIB خواهد شد. انگیزه رمزآلود این سرمایه‌گذار ناشناس و افزایش ناگهانی دارایی‌های آن‌، به رمز و راز پیرامون شیبا اینو و اکوسیستم همیشه در حال تکامل آن می‌افزاید.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا