سرور مجازی
رمز ارز

نگاهی مختصر به عملکرد ارزهای دیجیتال در هفته گذشته! بهترین و بدترین‌ها کدام‌اند؟

نگاهی مختصر به عملکرد ارزهای دیجیتال در هفته گذشته! بهترین و بدترین‌ها کدام‌اند؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

بررسی‌های تاریخی نشان می‌دهد که عملکرد قیمتی بیت کوین (BTC) در طول آخر هفته‌ها همواره با نوسانات کمی همراه بوده است. همچنین، آلت‌کوین‌ها در بازه زمانی روزانه پایدار بوده‌اند، اما برخی از آنها، مانند چین لینک (LINK)، در یک هفته گذشته افزایش شدیدی در قیمت را تجربه کرده‌اند.

برای بیت کوین هفته کاری با نوسانات کم قیمتی آغاز شد؛ زیرا بیت کوین قیمت آخر هفته گذشته خود را حفظ کرد و در اطراف ۲۶,۵۰۰ دلار متوقف شد. با این حال، گاوها دیرتر و در روز دوشنبه وارد بازی شدند و این ارز دیجیتال را به بیش از ۲۷,۴۰۰ دلار افزایش دادند.

با این حال، بیت کوین نتوانست موفقیت خود را حفظ کند و به تدریج ارزش خود را از دست داد. کاهش قیمت جدی‌تری در روز چهارشنبه رخ داد که بیت کوین به ۲۶,۴۰۰ دلار رسید و کمترین قیمت سه‌روزه‌اش را در هفته گذشته به ثبت رسانید.

Ramzarz۱۰۰ هزار شیبا رایگان!
ثبت نام در آبان تتر رو کامل کن و ۱۰۰ هزار شیبا جایزه بگیر!


شروع کن

با این حال بیت کوین موفق شد در روزهای بعد جهش اندک و افزایش قیمت محدودی را تجربه کند. با این وجود، چشم‌انداز قیمتی عمدتاً راکد بوده است و بیت کوین نتوانسته است از محدوده قیمت فعلی خود یعنی 26500 دلار خارج شود.

ارزش بازار بیت کوین همچنان زیر 520 میلیارد دلار است، در حالی که دامیننس آن به 49.2 درصد رسیده است. دامیننس بیت کوین شاخصی است که نشان می‌دهد چه مقدار از کل ارزش بازار ارزهای دیجیتال از بیت کوین تشکیل شده است.

در 24 ساعت گذشته آلت کوین‌ها نیز شرایط نسبتاً پایداری را تجربه کرده‌اند. اتریوم (ETH)، بایننس کوین(BNB)، ریپل (XRP)، کاردانو (ADA)، پولکادات(DOT)، پالیگان (MATIC) و لایت کوین (LTC) همگی کاهش‌های جزئی را به نمایش گذاشتند.

از سوی دیگر سولانا (SOL)، ترون (TRX)، بیت کوین کش (BCH)، دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) سودهای اندکی را ثبت کردند.

در این میان تون کوین (TON) در روز گذشته بیش از 2 درصد کاهش یافته است، در حالی که چین لینک (LINK) با درصد مشابهی افزایش داشته است.these-are-this-weeks-best-and-worst-performers-as-btc-stagnates-at-26-5k-weekend-watchبا این حال، رمز ارز چین لینک در میان صد ارز برتر بازار در بازه هفتگی با افزایش 15 درصدی بهترین عملکرد را ثبت کرد. پس از آن IMX با 13 درصد،CRV با 9 درصد و LUNC با 6.5  درصد قرار دارند.

در میان بدترین عملکردها هم تورچین (RUNE) با کاهش 10 درصدی ضعیف‌ترین عملکرد را داشته است.

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال در مقایسه با روز گذشته چند میلیارد کاهش یافت و به زیر 1.060 تریلیون دلار رسید.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا