سرور مجازی
رمز ارز

پیش‌بینی آینده‌ کاردانو: ریزش قیمت تا کجا ادامه می‌یابد؟

پیش‌بینی آینده‌ کاردانو: ریزش قیمت تا کجا ادامه می‌یابد؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

کاردانو (ADA) با چشم‌اندازی چالش‌برانگیز روبه‌رو شده و پیش‌بینی‌های تحلیل‌گران حاکی از آن است که ممکن است این ارز دیجیتال در ماه‌های آینده در برابر بیت ‌کوین (BTC) به میزان قابل ‌توجهی کاهش یابد. بنجامین کوون (Benjamin Cowen)، مدیرعامل Into the Cryptoverse، نگرانی‌هایی را در مورد عملکرد کاردانو مطرح کرده است و نشان می‌دهد که ممکن است این رمزراز در سه‌ماهه چهارم سال به ۴۰۰ ساتوشی کاهش یابد.

Ramzarz۱۰۰ هزار شیبا رایگان!

تحلیل کوون بر اساس نمودار ADABTC است که نشان می‌دهد ممکن است کاردانو برای حفظ محدوده ۸۰۰ تا ۱۲۰۰ ساتوشی که در طول این چرخه بازار در اختیار داشت، دچار مشکل شود. این کاهش را می‌توان به عملکرد ضعیف اخیر کاردانو در برابر بیت کوین نسبت داد؛ زیرا کاردانو ۴۶.۵۸ درصد از ارزش خود را در سال گذشته از دست داده، در حالی که بیت کوین در مدت مشابه ۳۷.۸۴ درصد افزایش یافته است.
پیش‌بینی آینده‌ کاردانو: ریزش قیمت تا کجا ادامه می‌یابد؟یکی از نکات اصلی کوون این است که کاردانو با تشکیل سطوح قیمتی پایین‌تر در ماه‌های اخیر، از خود ضعف نشان داده است که به طور کلی در تحلیل تکنیکال به عنوان یک نشانه نزولی در نظر گرفته می‌شود. او معتقد است که این ضعف می‌تواند همچنان بر عملکرد کاردانو در ماه‌های آینده تأثیر بگذارد.
علاوه بر این، تسلط بیت کوین در بازار ارزهای دیجیتال نسبتاً بالا باقی مانده و ۵۰.۱۳ درصد است. تسلط بالای بیت کوین نشان می‌دهد که بیت کوین فضای بیشتری برای برتری بر سایر آلت کوین‌ها دارد و این امر وضعیت را برای آلت‌کوین‌هایی مانند کاردانو برای به دست آوردن جایگاه قابل‌توجه، چالش‌برانگیز می‌کند.
ارزش بازار کاردانو نیز در سه ماه گذشته کاهش قابل توجهی را تجربه کرده و از ۱۲.۶۰ میلیارد دلار به ۸.۶۰ میلیارد دلار کاهش یافته است. علاوه بر این، گردش ۳۰ روزه کاردانو به ۲.۳۷ میلیارد کاهش یافته که نشان‌دهنده کاهش استفاده از این ارز دیجیتال است.
پیش‌بینی آینده‌ کاردانو: ریزش قیمت تا کجا ادامه می‌یابد؟با وجود این چالش‌ها، کاردانو شاهد افزایش تعداد دارندگان خود بوده که در مجموع به ۴.۴۷ میلیون نفر رسیده است. با این حال، این افزایش در دارندگان ممکن است ناشی از تمایلات سرمایه‌گذاری بلندمدت باشد؛ زیرا سرمایه‌گذاران کاردانو را در تخفیف فعلی معامله می‌کنند. این احتمال وجود دارد که این دارندگان قصد داشته باشند کاردانو را برای مدت طولانی نگه دارند و به طور بالقوه فشار فروش کوتاه‌مدت را کاهش دهند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا